خبرگزاری کار ایران

سعادت در گفت‌وگو با ایلنا:

فقط به فکر قهرمانی هستیم/ نباید مغرور شویم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۵۱

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: من و بقیه اعضای تیم، فقط به فکر قهرمانی در آسیا هستیم.

بردیا سعادت بعد از برد شیرین مقابل تیم هندوستان و کسب سهمیه جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا، اظهار داشت: تمامی بازیکنان تیم از مردم عزیز ایران تشکر می‌کنند که در روز سخت دیدار با هندوستان، از ما حمایت کردند و با کمک آنها این سهمیه بزرگ را کسب کردیم.

کاپیتان تیم نوجوانان ایران ادامه داد: این یک موفقیت کوچک بود و ما به دنبال عناوین و اهداف بزرگتری هستیم، چون سال قبل ما قهرمان جهان بودیم و این‌بار باید با این موفقیت مغرور نشویم و دوباره به فکر قهرمانی جهانی باشیم.

سعادت گفت: از تمامی اعضای کادرفنی که در این چند ماه زحمات زیادی را برای آماد‌ه‌سازی تیم متحمل شدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم زحمات کادرفنی و مسئولان فدارسیون را با کسب بهترین نتایج پاسخ بدهیم.

وی در مورد هواداران و روحیه بازیکنان نیز تصریح کرد: تماشاگران واقعا ما را شرمنده کردند و سهم بزرگی در این برد داشتند. ما به دلیل باختی که در مقابل چین‌تایپه داشتیم، روحیه خود را از دست داده بودیم اما ما جوانان ایران هستیم و باید سریع به حالت روانی خود غلبه می‌کردیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: امروز برای صعود به دیدار فینال، باید به مصاف تیم ژاپن برویم. ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است و ما برای موفقیت، قطعا نیاز به حضور و حمایت هواداران داریم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات، دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز