خبرگزاری کار ایران

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

شکست ناباورانه نوجوانان والیبال ایران مقابل چین‌تایپه

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۱۳

تیم والیبال نوجوانان ایران در دیدار دوم خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، مقابل چین تایپه نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا در آذربایجان‌شرقی، دیدار بین دو تیم ایران و چین تایپه از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

در روز دوم مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی دو تیم ایران و چین تایپه از گروه B به مصاف هم رفتند.

در ست اول این دیدار با برتری ۲۵ بر ۲۰ تیم چین تایپه به پایان رسید و چین تایپه اولین ست بازی را از آن خود کردند. در ست دوم این دیدار چین تایپه و ایران هر دو مهارت های خود را به نمایش گذاشتند اما چین تایپه با حفظ فشار روی تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ امتیاز این ست را هم از آن خود کرد.

در ست سوم شاگردان وکیلی تمام هنر و توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند اما بازی سرعتی بازیکنان چین‌تایپه فرصت هر اقدامی را از آن‌ها گرفت که در نهایت تیم چین تایپه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ توانست در 3 ست پیاپی ایران را شکست دهد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی با حضور ۱۸ تیم  از ۸ تا ۱۵ تیرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز