خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خواستار شد؛

صرفه‌جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۸۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از کمبود تولید روزانه پنج هزار و 300 مگاواتی برق در کشور خبر داد و خواستار صرفه‌جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف برق به ناچار مجبور به قطعی برق هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت،  حجت شعبان پور از کمبود تولید روزانه پنج هزار و 300 مگاواتی برق در کشور خبر داد و میزان مصرف برق در سراسر کشور را بیشتر از میزان تولید آن عنوان کرد و افزود: تقسیم بندی این میزان کسری تولید برق میان استانها موجبات قطعی برق در بخش خانگی و صنایع شده است.

وی خواستار صرفه‌جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و تصریح کرد: با توجه به کمبود تولید برق باید روزانه حداقل 10 تا 15 درصد مصرف برق خانوارها کاهش یابد تا این کمبود جبران شود.

شعبانپور از برگزاری نشستی در روز آینده با حضور جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار و صاحبان صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مشکلات و ارائه برنامه زمان‌بندی قطعی برق در این بخش‌ها خبر داد و افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف برق با تقسیم‌بندی عادلانه به ناچار مجبور به قطعی برق در بخش خانگی نیز هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از کاهش دمای هوای استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: امیدوارم با کاهش دمای هوا شاهد کاهش میزان مصرف برق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز