خبرگزاری کار ایران

کار کردن با جوان ها را دوست دارم

آرش برهانی: تیم ملی در مالکیت توپ مشکل بزرگی داشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۷۲

ارش برهانی چند روزی است که کار خود را به عنوان سرمربی تیم جوانان استقلال آغاز کرده و بعد از تجربه حضور در تیم داماش تهران می خواهد به روند رو به رشد در عرصه مربیگری برسد

به گزارش ایلنا ، آرش برهانی چند روزی است که کار خود را به عنوان سرمربی تیم جوانان استقلال آغاز کرده و بعد از تجربه حضور در تیم داماش تهران می خواهد به روند رو به رشد در عرصه مربیگری برسد. او برهانی درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی و همچنین کاربا جوان های استقلال صحبت کردیم که در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:
 
 ابتدا از این روزهایتان بگویید و اینکه چطور می گذرد.

خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. چند روزی است که در تیم جوانان استقلال به عنوان سرمربی مشغول شده ام و امیدوارم که بتوانم در این سمت به تیم محبوبم کمک کنم و جوانان و سرمایه های باشگاه را به درجه ای برسانم که بتوانند در آینده ای نزدیک برای تیم بزرگسالان مفید باشند و هواداران را خوشحال کنند.
 
از شرایط و امکانات موجود در تیمهای پایه استقلال رضایت دارید؟
راستش را بخواهید به ما قول هایی داده اند. ما زمین تمرین و توپ نداریم و در حال حاضر شرایط امکاناتی ما خوب نیست اما طبق وعده مسئولین باشگاه به زودی این مشکلات برطرف می شود و می توانیم با تمام قوا خود را آماده کنیم.
 
چه شد که این پست را قبول کردید؟
اول اینکه من کار کردن با جوان ها را خیلی دوست دارم و از حضور در کنار آنها انرژی می گیرم و لذت می برم. در درجه دوم کمک کردن به تیم محبوبم با هر روشی برایم دلگرم کننده است.
 
این روزها صحبت اصلی راجع به عملکرد تیم ملی ایران است. شما به عنوان کسی که یک جام جهانی را هم پشت سر گذاشتید عملکرد تیم ملی را در جام جهانی چگونه ارزیابی می کنید؟
همانطور که گفتید زیاد در این باره صحبت شده است. تیم ما در این مسابقات 4 امتیاز گرفت و در مجموع عملکرد خوب و مثبتی داشت. ایراداتی هم در کار بود که باید تا جام ملت ها مرتفع شود. به طور مثال ما در امر حفظ توپ و مالکیت بازی مشکل داشتیم و قطعا اگر در امارات به دنبال قهرمانی هستیم باید روی این مشکلات کار کنیم. نیاز هست که بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم و در حملات خطرناک تر باشیم.
 
آیا می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم؟
بله واقعا. ما عملکردمان به گونه ای بود که می شد به مرحله بعد برویم و حقمان بود اما متاسفانه قسمت نبود و از گردونه مسابقات کنار رفتیم. استقبال مردم هم نشان داد که از بچه ها راضی هستند و عملکرد تیم ملی به کام آنها شیرین بوده است و فکر می کنم همین مهمترین مساله است.
 
حاشیه های اخیر به وجود آمده باعث شده تا شایعه هایی مبنی بر رفتن کی روش هم به گوش برسد. نظر شما در این باره چیست؟ کی روش بماند یا برود؟
کارلوس کی روش نزدیک به هشت سال است که در ایران کار می کند و کاملا با زیر و بم فوتبال ما‌اشناست. نتایج بدست آمده در جام جهانی هم قابل قبول است و به شخصه فکر می کنم که کی روش باید حدااقل تاپایان جام ملت ها در کار خود باقی بماند تا نتیجه کار خود را ببیند. تیم ملی می تواند در این رقابت ها به مقام قهرمانی برسد اما اصلا کار ساده ای نیست.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز