خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

شناسایی 100 عنوان فعالیت مشترک در سه استان شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۵۸

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: 100 مسئله مشترک سیاسی اجتماعی در سه استان شمالی شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر،علی اصغر طهماسبی در حاشیه اجلاس معاونان سیاسی استانداران شمالی در بابلسر اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند در توسعه استان‌ها، تعامل و هم‌افزایی برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی و امنیتی در منطقه کمک کند.

وی افزود: مقرر شد هر یک از معاونان با مسئولیت‌های خود، مسائل پیش روی را احصاء کنند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اعلام اینکه بیش از 100 عنوان فعالیت در سه استان شناسایی‌شده است گفت:  جنگل، دریا، آتش‌سوزی جنگل، اورژانس هوایی، صید و صیادی ازجمله مسائل مشترک در سه حوزه استان های شمالی است.

وی قاچاق صید و صیادی، سلاح و مهمات غیرمجاز را از دیگر مسائل پیش روی سه استان شمالی عنوان کرد و تصریح کرد: اقوام و قومیتهای مذهبی در سه استان نیز مسائل مشترک در سه استان شمالی است.

طهماسبی گفت: ضرورت دارد تا از ظرفیت نمایندگان ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس برای حل مسائل مشترک سه استان بهره گیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری، گرانی مشکلاتی که سه استان شمالی با آن مواجه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز