خبرگزاری کار ایران

رکاب زنی دوچرخه سواران صلح پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۸۰

دوچرخه سواران گروه صلح پایدار طی حرکتی فرهنگی ورزشی با هدف ترویج صلح و دوستی در جهان، شنبه ۹تیرماه سفر ۱۵ روزه خود را به مقصد ترکیه آغاز کردند.

محمدرضا لطفعلی سرپرست این‌گروه که رشته اصلی او در کنار دوچرخه سواری، کوهنوردی است در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این باره گفت: در این سفر که از مرز بازرگان آغاز و تا مقبره مولانا (قونیه ترکیه) ادامه دارد ۱۵۰۰ کیلومتر را رکاب خواهیم زد.

وی ادامه داد: در این‌حرکت فرهنگی ورزشی دوچرخه سوارانی چون سعید بخشی مربی صخره نوردی، سنگ نوردی و کوهنوردی و همچنین مسئول تیم جستجو و نجات غرب تهران و عطاالله بابازاده کوهنورد و دوچرخه سوار حضور دارند که پس از طی کردن شهرهای مختلف پیام صلح و دوستی را تا مزار مولانا باخود به همراه می بریم.

لطفعلی با اشاره به این سفر ۱۵ روزه و هدف آنها از این سفر اضافه کرد: هدف ما از این سفر اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی و پاسداشت فرهنگ پارسی و شعار مان صلح پایدار است.

وی تاکید کرد: به امید روزی که در تمام دنیا صلح برقرار شود و دشمنی و جنگ از بین برود.

سرپرست گروه صلح پایدار در پایان گفت: ما طبق شعار گروه با مردمی که در این سفر روبه رو خواهیم شد رفتار می کنیم تا پیام مان را بدین شکل به تمامی شهرهای پیش رو انتقال داده باشیم. امیدوارم این حرکت فرهنگی ورزشی در کشورمان بیشتر بسط پیدا کند و روزی برسد که صلح در تمامی جهان برقرار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز