خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۴۴

پریچهره می‌گوید: هنوز تایید صلاحیت‌های کسانی که برای کاندید شدن در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری نام نویسی کرده‌اند از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما نرسیده است.

نصرالله پریچهره، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد تبلیغات برخی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: قبل از هرچیز باید توجه داشت که هنوز تایید صلاحیت‌های کسانی که برای کاندید شدن در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری نام نویسی کرده‌اند از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما نرسیده است و تا وقتی که جواب صلاحیت‌ها نرسد کسی نمی‌تواند خود را به‌عنوان کاندیدا معرفی کند.

او ادامه می‌دهد: روسای هیات‌های استانی به برنامه‌ها، تقویم‌های عملیاتی و ... نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری رای خواهند داد. پیش از این هم در حاشیه برگزاری رقابت‌های مختلف از روسای هیات‌ها دعوت می‌شد اما در این مورد باید بگویم که نباید رییس هیات استان مازندران اجازه می‌داد که شائبه‌ای به وجود بیاید. در حال حاضر او برای فدراسیون دوچرخه‌سواری رییس هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران محسوب می‌شود نه کاندیدای انتخاباتی.

پریچهره به وضعیت کنونی فدراسیون دوچرخه‌سواری اشاره می‌کند و می‌گوید: در داخل فدراسیون همه چیز با آرامش در حال پیگیری است. در چند مدت گذشته سه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی داشتیم که نتیجه آن هم کسب مدال‌های رنگارنگ بود. در ادامه برای شرکت دوچرخه‌سواران در رقابت‌های کاپ آسیا که در بهمن ماه برگزار خواهد شد آماده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز