خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۸۶

در مجمع انتخاباتی هیات ووشو و با حضور رئیس فدراسیون این ورزش، رئیس هیات ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله امیری با کسب حائز اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیات ووشوی این استان انتخاب شد.

امیری تنها نامزد مجمع انتخابات هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد بود که برای سومین بار و برای چهارسال دیگر به‌عنوان رئیس این هیئت در استان انتخاب شد.  وی در این انتخابات ۱۴ رای ثبت شده را به نام خود کرد.

مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو در این آئین گفت: باید تلاش کرد استعدادهای جدید برای پرورش دادن در ورزش ووشو شناسایی و جذب شود.

وی گفت: شجاعت و سخت‌کوشی خاص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است و یقین دارم جوانان این دیار می‌توانند در ورزش ووشو افتخارآفرینی کنند.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه باید شرایط برای حضور تمام ورزشکاران در مسابقات مختلف فراهم شود، خاطرنشان کرد: ووشوکاران باید بدون دغدغه در مسابقات شرکت کرده و نباید با هزینه‌های شخصی به مسابقات اعزام شوند.

علی‌نژاد از حضور ووشوکاران ایران درمسابقات جهانی برزیل در هفته آینده خبرداد و اظهار امیدواری کرد در مسابقات آینده نیز ووشوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته باشند.

وی گفت: باید شرایط برای مربیان برای آموزش ووشوکاران فراهم تا با دلگرمی به تمرینات خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز