خبرگزاری کار ایران

با حضور علی‌نژاد؛

اجلاس هیات رییسه ووشوی آسیا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۵۳

ئیس فدراسیون ووشوی ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی این رشته به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی قاره کهن، جمعه شب راهی ماکائو می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، اجلاس هیات رییسه ووشوی آسیا روز  یکشنبه هفته آینده در ماکائو برگزار خواهد شد.

در این جلسه ابتدا دبیرکل فدراسیون آسیا گزارشی از عملکرد دبیرخانه ارایه خواهد کرد و سپس "چن گرونگ" رییس کیمته‌فنی درباره فعالیت‌های این کمیته صحبت می‌کند.

همچنین قرار است درباره هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه سال‌جاری در چین برگزار خواهد شد بحث و تبادل‌نظر شود و در ادامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که سال آینده در تایوان انجام خواهد شد مورد بحث قرار می‌گیرد.

"هوانگ" نایب رییس فدراسیون آسیا نیز به تازگی از سمت خود استعفا داده و در این اجلاس تصمیمات لازم در این‌باره گرفته می‌شود. تصمیم‌گیری درباره نمایندگان آسیا در هیات رییسه فدراسیون‌جهانی که مهدی علی‌نژاد نیز در آن حضور دارد از دیگر موارد مهم مورد تبادل نظر است.

در پایان نیز مسئولان هر منطقه گزارشی از عملکرد خود ارایه می‌کنند که علی‌نژاد رییس فدراسیون غرب و آسیای میانه گزارش این منطقه را ارایه خواهد کرد. روز دوشنبه نیز محل دبیرخانه جدید فدراسیون آسیا که از ژاپن به ماکائو منتقل شده، افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز