خبرگزاری کار ایران

شاهمیری در گفت‌وگو با ایلنا:

میزبانی تبریز در حد لیگ ملت‌ها است/ نتایج نوجوانان بالا و پایین زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۷۰

سرپرست فنی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا گفت: میزبانی شهر تبریز از مسابقات، در حد و اندازه میزبانی لیگ ملت‌ها است.

فرهاد شاهمیری سرپرست فنی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: من در چندین دوره مختلف در رقابت‌های نوجوانان آسیا حضور داشتم و میزبانی‌های متعددی دیدم اما میزبانی تبریز بسیار عالی و در حد بالایی است، علی الخصوص 2 سالن مجزا در کنار هم باعث شده تا امتیاز میزبانی از سوی کنفدارسیون آسیا در سطح بالایی باشد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات هم در سطح بسیار بالایی هستند، البته من معتقدم در مرحله پلی‌آف عیار اصلی تیم‌ها مشخص می‌شود. برای مسابقات نوجوانان از داوران جوان استفاده می‌شود و قضاوت کنندگان این مسابقه تابدین لحظه عملکرد بسیار خوبی داشتند و ما مسابقه‌ای نداشتیم که به دلیل عملکرد داوری با مشکل مواجه شویم.

سرپرست فنی مسابقات تصریح کرد: خوشبختانه داوران خط نگهدار تبریزی بسیار عملکرد خوبی داشتند، مطمئنا این موضوع به داوران بازی کمک زیادی داشته است. یکی دیگر از مزایای این مسابقات این است که ما توانستیم سیستم منشی الکترونیکی را در این مسابقات به اجرا بگذاریم.

شاهمیری افزود: سیستم توسط AVC تهیه شده است و کمک زیادی به منشی‌های مسابقات می‌کند، ما آموزش استفاده از این سیستم را دیدیم و انشالله بتوانیم در مسابقات آتی لیگ برتر والیبال هم استفاده کنیم.

وی در ارتباط با میزبانی تبریز از این مسابقات گفت: میزبانی تبریز در سطح بسیار بالایی است، مسئولان ورزش تبریز و استان آذربایجان‌شرقی شرایط بسیار عالی را مهیا کردند. قبل از حضور در این مسابقات من در مسابقات لیگ ملت‌ها حضور داشتم و احساس می‌کنم میزبانی تبریز در حد مسابقات لیگ ملت‌ها است.

سرپرست فنی مسابقات خاطرنشان کرد: بازیکنان نوجوان تجربه زیادی ندارند و به همین دلیل احتمال بالا و پایین شدن نتایج بسیار است. اما بازیکنان ما می‌توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و کادرفنی هم در تلاش است تا بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی، قهرمان این مسابقات شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز