خبرگزاری کار ایران

شایعه در شهر: کریس-یووه

رونالدو سری‌آ را قشنگ می کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۹۴

درحالی که از آخربن بازی رونالدو در جام جهانی کمتر از 24 ساعت گذشته است، یوونتوس خودش را خریدار بعدی رونالدو معرفی کرده است.

به گزارش ایلنا میرکو کالمه، خبرنگار ایتالیایی ساکن ناپل، خبر از یک بمب نقل و انتقالاتی عجیب و غریب داده است. رونالدو پس از پایان جام جهانی برای کشورش، فرصت زیادی برای ریکاوری نخواهد داشت و به فاصله کمتر از 24 ساعت، شایعات پیرامون او آغاز شده است.

کالمه به نقل از روزنامه توتواسپورت که جلد خود را به رونالدو اختصاص داده است گفت: رونالدو-یووه؛ عجب داستانی!

 در این روزنامه ضمن اشاره به چند نکته مهم از رونالدو نوشته شده است: رونالدو الان از جام جهانی برگشته است و می تواند درباره باشگاه بعدی خود تصمیم بگیرد. او به تازگی پیشنهاد سی میلیون یورویی رئال مادرید را رد کرده است.

یوونتوس به دنبال قهرمانی چمپیونزلیگ

یوونتوس که به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در جام باشگاه های اروپاست، رونالدو را گزینه مناسبی برای شکستن طلسم شرم آور باخت در فینال های اروپا می داند. (هفت شکست در فینال چمپیونزلیگ)

طبق مقاله توتواسپورت امضای قرارداد با دارنده پنج عنوان توپ طلا با توجه به منابع مالی باشگاه ممکن است. مالکان باشگاه و هم چنین خورخه مندس، کسی که به عنوان تام کروزِ ایجنت ها شناخته می شود به عنوان افراد اصلی این انتقال بزرگ شناخته شده اند و شکی نیست که بسیاری از طرفداران یوونتوس با آمدن یک پرتغالی دیگر به تیمشان و امیدواری به شکستن طلسم قهرمانیشان از 1996 منتظر خبر قطعی شدن این انتقال خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز