خبرگزاری کار ایران

یوونتوس در فصل نقل و انتقالات ژانویه؛ اشتباهات گذشته را تکرار نکن

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۳۱

حتی در دنیای امروز که اخبار فوتبال 24ساعته منتشر می‌شود، آغاز پنجره نقل و انتقالات ژانویه باعث می‌شود شایعات و گمانه‌زنی‌ها قوت بگیرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه بزرگترین باشگاه‌ها جذاب‌ترین خبرها را به خود اختصاص می‌دهند، تعجبی ندارد که پوشش رسانه‌های ایتالیایی بیش از همه روی یوونتوس، میلان و اینتر باشد چراکه طرفداران پرشمار آنها بیش از دیگر تیم‌ها ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می‌دهند. آنها بیش از بقیه به سراغ اخبار می‌روند، صرفنظر از اینکه تیمشان در جدول چه رتبه‌ای داشته باشد.

مکس آلگری در تمامی نشست‌های خبری چند هفته اخیر، پاسخگوی سوالات فراوانی درباره خرید و فروش بازیکنان یوونتوس بوده است. از او درباره پائولو دیبالا، امره جان، استفانو استورارو و بسیاری از بازیکنان دیگر سوال شده است. او هم مانند همیشه، این سوالات را بی‌پاسخ گذاشته و به خبرنگاران حاضر گفته که هرچند تاثیر بسیاری در خرید و فروش بازیکنان دارد اما در نهایت انتقالات در حیطه مسوولیت بپه ماروتا و فابیو پاراتیچی قرار می‌گیرد.

آلگری شایعات موجود را رد کرده است اما طرفداران از خود می‌پرسند آنهایی که زمامدار بیانکونری هستند چه کار خواهند کرد. یوونتوس ژانویه آرامی را پشت سر می‌گذارد و تنها مارکو پیاکا، که دوباره آماده شده را به شالکه قرض داده تا او بتواند فرصت بازی کردن داشته باشد. به این ترتیب هم این بازیکن سود می‌کند و هم یوونتوس از آماده شدن او بهره خواهد برد.

این بال جوان اهل کرواسی به اندازه‌ای آماده نبود که بتواند در تورین اثرگذار باشد و چند بار مصدوم شد اما او در نخستین بازی برای شالکه گل زد و کمک کرد که آنها در دیداری دوستانه برابر خنک پیروز شوند. این خبر خوبی برای آینده یوونتوس است. همچنین این خبر که امره جان با یوونتوس به توافق رسیده و در پایان قراردادش با لیورپول به این تیم خواهد پیوست هم خبر خوبی است. به این ترتیب او هم به جمع بازیکنان درخشانی می‌پیوندد که به‌صورت رایگان به یووه می‌پیوندند.

حضور او در ادامه به خدمت گرفتن رایگان بازیکنانی مانند آندره‌آ پیرلو، پل پوگبا، دنی آلوز و سامی خدیرا است اما طرفداران بیانکونری امیدوارند، اینکه یوونتوس هدف بزرگ دیگری را در بازار در نظر نگرفته است، به معنای پایان یک عادت دیرین ماروتا و پاراتیچی باشد.

این دو مدیر البته به دلیل ساختن تیمی فوق‌العاده شایسته ستایش فراوانی هستند اما تلاش‌های آنها در ژانویه در قیاس با کارهای دیگرشان مضحک بوده است. آنها در تابستان بازیکنانی مانند آرتورو ویدال، میرالم پیانیچ و گونسالو ایگواین را خریداری کردند، ولی در زمستان ترجیح دادند به سراغ بازیکنانی مانند مارکو بوریلو، دنی اسوالدو و توماس رینکون بروند. ماروتا اخیرا گفت: «انتقالات ژانویه به معنای ترمیم تیم است و خوشبختانه ما در همه بخش‌ها بازیکن داریم.» این حرف او تا حد زیادی درست به نظر می‌رسد. خرید یک هافبک میانی دیگر البته به کمک باشگاه خواهد آمد اما اگر قرار باشد جان در تابستان به یووه برود، خرج کردن برای خرید یک هافبک میانی ضروری به نظر نمی‌رسد. همچنین استفان لیشت‌اشتاینر بدون تردید به فهرست لیگ قهرمانان برای دور حذفی اضافه خواهد شد و به این ترتیب فشار در پست مدافع راست کمتر می‌شود. شاید چند انتقال کوچک برای یوونتوس رقم بخورد؛ آنها حتی شاید برایان کریستانته، هافبک آتالانتا را بخرند که در چند هفته اخیر زیر نظر داشته‌اند، با این حال این بازیکن 22ساله در صورت پیوستن به یوونتوس به احتمال فراوان تا پایان فصل به آتالانتا قرض داده خواهد شد و به این ترتیب در این ماه، تغییرات محسوسی در یوونتوس نخواهیم داشت.

سران یوونتوس در گذشته اشتباهات بسیاری در خرید با عجله بازیکنان داشته‌اند. آنها احتمالا در زمستان جاری، این اشتباهات را تکرار نخواهند کرد و این خبر خوبی برای طرفداران است.

 منبع: سایت فوتبال ایتالیا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز