خبرگزاری کار ایران

حضور دختران تکواندوکار ایران در اردوی تمرینی روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۵۷

تیم‌ملی تکواندو دختران کشورمان که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ – آرژانتین آماده‌ می‌کند به مدت ۱۳ روز تمرینات مشترکی را در روسیه برپا می‌کنند.

به گزارش ایلنا ، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهرماه سال‌جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزار می‌شود.

دختران و پسران تکواندوکار کشورمان که در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق به تصاحب صد در صدی سهمیه‌ شده‌ اند از خردادماه تمرینات خود را به منظور حضوری مقتدرانه برای شرکت در این دوره رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.
با دعوت فدراسیون تکواندو روسیه و موافقت فدراسیون تکواندو، ۱۲۲ تکواندوکار ملی پوش جوان کشورمان زیر نظر کادرفنی و به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر از ۲ تا ۱۴ مردادماه تمرینات مشترکی را در این کشور پیگیری خواهند کرد.
برای حضور در این اردو از تیم‌های تونس، قزاقستان، صربستان، ترکیه و آلمان نیز دعوت به عمل آمده است.
 کیمیا همتی، مهلا مومن‌زاده، یلدا ولی‌نژاد، مهسا کیادلیری، کوثر اساسه و زهرا علیزاده نفراتی هستند که در گروه دختران به این اردوی تمرینی اعزام می‌شوند.
هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است و ندا زارع نیز مدیرفنی تیم می باشد.
 پیش از این نیز در بخش پسران حامد اصغری، محمدمهدی عمادی، محمد خانی، محمدعلی خسروی، امیرحسین بهرآبادی، علی اشکوریان به عنوان نفرات اعزامی به اردوی تمرینی فوق زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی معرفی شده بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز