خبرگزاری کار ایران

تلاش برای طلا در اولین تجربه

زهرا پوراسماعیل برابر اژدهای چینی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۲۷

زهرا پور اسماعیل یکی از ستاره های جوان تیم ملی تکواندو است که در مسابقات قهرمانی آسیا امید مدال است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  رسانه ورزش زنان ایران؛ زندگی می‌تواند در هوشی‌مینه باز هم روی خوش خود را به زهرا پور اسماعیل، دختر مازندرانی تکواندوی ایران نشان دهد. استعداد بزرگ قاره پس از درخشش و کسب مدال در رده نوجوانان، اولین تجربه بزرگسالان خود را در پیش رو می‌بیند.

زهرا پور اسماعیل برابر اژدهای چینی: اوج حساسیت رقابت او در ویتنام مسابقه با حریفی خواهد بود که به اژدهای چینی معروف است. اما زهرا می‌گوید که برای پیروزی بر رقیب عنوان دار المپیکی سراسر انگیزه است:

 

حریفان؟ کم‌اند اما از سر ما هم زیادند

پیش از این مسابقات نوجوانان آسیا را با یک مدال طلا در قزاقستان تجربه کرده‌ام اما حضور در مسابقات بزرگسالان آسیا را برای اولین بار پشت سر می‌گذارم. بهترین‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند و چون رنک من کمتر است باید آمادگی رویارویی با یک بازیکن خوب در ابتدای راه را داشته باشم.

طبق جدول، احتمالا در بازی دوم با ژنگ ستاره چینی‌ها برخورد می‌کنم که به اژدهای چینی معروف است و طلای المپیک را کسب کرده. شاید وزن من وزن شلوغی محسوب نشود و در وزن من 10 نفر حضور دارند اما دو سه نفر در این جمع چنان قدرتمند هستند که از سر ما هم زیادند!

 

حریف اصلی: اژدهای چینی

از نظر فنی هیچ مشکلی ندارم و احساس می‌کنم که صد در صد آمادگی را در خودم می‌بینم. شاید کار سخت باشد اما برای کسب مدال طلای آسیا انگیزه و هدف دارم. با وجود بازیکنان درجه اول آسیا و جهان، مسیر سختی در پیش است اما عقب نمی‌نشینم.

حریف اصلی اژدهای چینی است که برای پیروز شدن برابر او انگیزه دارم. اگر او را شکست دهم احتمالا یک بازیکن چینی دیگر که او هم کارنامه پر و پیمانی دارد حریف بعدی من خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز