خبرگزاری کار ایران

نوزاد ۵ روزه ای که همکلاسی پدر و مادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۴۷

​امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد شهر بیضا استان فارس روز چهارشنبه با حال و هوای عجیبی همراه بود. حضور یک نوزاد به همراه پدر و مادرش در جلسه امتحان درس اصول مهندسی سد باعث تعجب همکلاسی‌ها و اساتید شد اما از سوی دیگر این نوزاد انگیزه دانشجویان را برای پاسخ به سؤالات امتحانی بالا برد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا یوسفی و طیبه صفری زوج دانشجویی هستند که برای شرکت در امتحانات پایان ترم همراه  سه فرزندشان به سر جلسه امتحان آمده بودند. آنها در شیراز زندگی می‌کنند و بچه‌ها تصمیم گرفتند تا در جلسه امتحان نیز پدر و مادرشان را همراهی کنند. محمدرضا پدر خانواده که حضور دختر ۵ روزه‌اش در جلسه امتحان را یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی‌اش می‌داند، با بیان این‌که وجود او در کنارم قوت قلبی برای من و مادرش بود، گفت: همسرم ۱۰ سال قبل در رشته مهندسی الکترونیک فارغ التحصیل شد و از آنجایی که علاقه زیادی به تحصیل دارد وقتی من تصمیم گرفتم برای مقطع کارشناسی مهندسی عمران در کنکور شرکت کنم او نیز همراه شد و هر دو در کنکور قبول شدیم.

وی ادامه داد: ما در شیراز زندگی می‌کنیم و ۱۷ سال قبل نیز دخترم به دنیا آمد و ۱۱ سال قبل نیز پسرم به ما اضافه شد. وقتی در کنکور قبول شدیم در کنار زندگی مشترک به عنوان یک همکلاسی نیز در رشته مهندسی عمران مشغول تحصیل شدیم. با وجود همه مشکلات هیچ‌گاه در کلاس‌های دانشگاه غیبت نکردیم و گاهی اوقات نیز بچه‌ها را همراه خودمان به دانشگاه می‌آوردیم. دوست داشتم آنها از سن نوجوانی با محیط علم و دانشگاه آشنا شوند و برای موفقیت در زندگی و علم تلاش کنند. خوشبختانه همه ترم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به امتحانات پایان آخرین ترم رسیدیم. همسرم با وجود بارداری سعی می‌کرد در همه کلاس‌ها حضور داشته باشد. ۵ روز قبل از آخرین امتحان دخترمان سارا به دنیا آمد. با آمدن او زندگی‌مان شیرین‌تر از گذشته شد و احساس می‌کنم که جمع‌مان کامل شده است. با وجود این‌که ورود یک عضو جدید به خانواده در کنار شیرینی‌ها با مشکلات و سختی‌هایی نیز همراه است اما من و همسرم از درس و امتحانات غافل نشدیم. صبح روز چهارشنبه باید در جلسه امتحان اصول مهندسی سد حاضر می‌شدیم. تصمیم گرفتیم همه باهم به جلسه امتحان برویم و دختر بزرگم در راهروی دانشگاه از سارا مراقبت کند تا من و مادرش امتحان بدهیم. با شروع امتحان احساس کردم همسرم دلش برای دخترمان تنگ شده است و یک مادر در این شرایط نمی‌تواند تمرکز کند.

مسئولان برگزاری امتحان هم متوجه این موضوع شده بودند از آنجایی که دخترم شیر مادر می‌خورد نگرانی ما این بود که در زمان امتحان او گرسنه باشد. چند دقیقه بعد مسئولان دانشگاه دخترمان را نزد ما آوردند و حضور او شور و شعف خاصی به سالن امتحانات داد. سارا در صندلی میان من و مادرش در گهواره خوابیده بود. من و همسرم حس خیلی خوبی داشتیم و یکی از موفق‌ترین امتحانات را پشت سر گذاشتیم.

این پدر ۴۶ ساله در ادامه گفت: بعد از پایان امتحان همکلاسی‌ها درحالی که از دیدن دخترمان خوشحال بودند، گفتند با حضور این نوزاد انگیزه زیادی پیدا کردیم. من و همسرم در زندگی سعی کرده‌ایم که در همه زمینه‌ها کنار هم باشیم و خوشحالم که فرزندان مان نیز با ما همراه هستند.

منبع: ایران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز