خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان تاکید کرد:

استفاده از پساب تولیدی تصفیه خانه‌های شرکت آب و فاضلاب در صنایع استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۶۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر استفاده از پساب تولیدی تصفیه خانه های شرکت آب و فاضلاب در صنایع استان زنجان، گفت: براساس این دستور پیگیر هستیم تا صنایع مختلفی همچون پتروشیمی و فولاد از پساب تصفیه خانه زنجان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر ، افزود: شهرهای زنجان، کرسف، چورزق ، سهرود ، قیدار و ارمغانخانه وضعیت نگران کننده ای در حوزه آب دارند که با مدیریت تقاضا و مصرف بهینه مشترکین این شهر ها، می توان از این مشکل عبور کرد.

جزء قاسمی با اعلام اینکه در حال حاضر سالانه بیش از 10 میلیون متر مکعب پساب در تصفیه خانه شهر زنجان که جزو پیشرفته ترین تصفیه خانه های کشور محسوب می شود تولید می شود، افزود: تمام صنایع استان به غیر از صنایع غذایی و دارویی می توانند از پساب تصفیه شده در فعالیت های خود استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان پساب را مطمئن‌ترین منبع تامین آب برای صنایع دانسته و گفت: تا زمانی که مدنیت و شهرنشینی وجود داشته باشد منبع دائمی پساب نیز وجود خواهد داشت.

وی همچنین اعلام کرد: تصفیه خانه آب شرب شهر های ابهر و خرمدره نیز امسال به همت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به بهره برداری می رسد که این پروژه در حال حاضر در مرحله نصب تجهیزات بوده و 30 درصد از تجهیزات آن تا کنون نصب و در سال جاری به بهره برداری آزمایشی می رسد. جزء قاسمی به اجرای طرح آبرسانی به شهر های ابهر و خرمدره نیز اشاره کرده و افزود این طرح شامل: آبرسانی ، تامین آب ، اصلاح شبکه ، احداث مخازن و حفاری و تجهیز چاه اعلام کرده و گفت: طرح آبرسانی به سایر شهرهای استان نیز متناسب با نیاز این شهرها اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز