خبرگزاری کار ایران

لوو: آلمان نیاز به تغییرات بزرگی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۷۱

سرمربی آلمان معتقد است برای اینکه تیمش به موفقیت های گذشته دست یابد نیاز به تغییرات گسترده دارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آلمان در عین ناباوری و در مرحله گروهی و با رتبه چهارم از رقابت های روسیه 2018 خداحافظی کرد و یوواخیم لوو معتقد است برای شناسایی دلایل این اتفاق نیاز به زمان بیشتری وجود دارد.

یوواخیم لوو گفت: ما در گذشته و هنگامیکه در یورو 2004 در مرحله گروهی حذف شدیم نیز در چنین موقعیتی قرار داشتیم اما بعد از آن اتفاق تغییرات بزرگی در تیم ملی آلمان ایجاد شد و طی 14 سال ما بهتر و بهتر شده ایم، ما در 10 سال گذشته باثبات تیم در دنیا بوده و قهرمان جهان شدیم اما اکنون که با حذف از جام جهانی ناامیدی بزرگی ایجاد شده ما باید بازتاب مسیر درست باشیم. آلمان نیاز به تغییرات بزرگی دارد و باید درباره این موضوع صحبت کنیم.

وی ادامه داد:خیلی زود است که در مورد دلایل اصلی شکست در روسیه صحبت کنیم، البته ما در مورد این موضوع هم صحبت کردیم، اما تنها یک دلیل برای اینکه چرا ما حذف شدیم وجود نداشته و دلایل بیشتری وجود دارد و مسئولیت من این است که این مسائل را تجزیه و تحلیل کنم.همچنین مسئولیت من این بود که تیم ملی آلمان را طی 4 هفته به سطح بالایی از فوتبال برسانم اما این اتفاق رخ نداد اما حالا ما نیاز به زمان و گفتگو داریم و سپس ما پاسخ سوالات را خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز