خبرگزاری کار ایران

آلمان- مکزیک؛ نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۷۲

یواخیم لوو اگرچه بزرگترین ستاره‌هایش را به جام کنفدراسیون‌ها در روسیه نبرده اما مصمم است آلمان را به یک فینال دیگر در مسابقات‌ بین‌المللی برساند.

به گزارش ایلنا، این مسابقات از ابتدا هم برای قهرمان جهان اهمیت چندانی نداشت اما تجربه مفیدی برای این تیم بوده و لوو توانسته بازیکنان جوانش را در عرصه جهانی بیازماید که از جمله آنها می‌توان به جاشوا کیمیش و یوناس هکتور اشاره کرد که می‌توانند راه حل لوو برای پست دفاع راست و چپ باشند.

ژرمن‌ها با کسب 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفتند و در بازی امشب برابر مکزیک هم که 7 امتیاز گرفت اما به دلیل تفاضل گل بهتر پرتغال در رده دوم گروه قرار گرفت، شانس بیشتری دارد. هرچند قهرمان کونکاکاف که در هر یک از سه بازی‌اش در مرحله گروهی دو گل زده، دفاع آلمان را که نتوانسته حتی در یک بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، آزمایش می‌کند.

مکزیک به پرتغال دو گل زده که در دو بازی دیگرش دروازه خود را بسته نگه داشته و این یعنی آلمان باید روی بهبود عملکرد دفاعی‌اش تمرکز کند. شاید گل خوردن از شیلی چندان عیب بزرگی نباشد اما دریافت دو گل از استرالیا و یک گل از کامرون ده نفره جای تامل دارد.

مکزیک تنها تیم این دوره جام کنفدراسیون‌ها است که سابقه قهرمانی دارد، این تیم به‌عنوان میزبان بازی‌های سال 1999 در فینال برزیل را  4 بر 3 برد.

مکزیک از ابتدای مسابقات هدف خود را صعود از مرحله گروهی قرار داده بود. اگر این تیم نمی‌توانست به مرحله حذفی برود انتقاد از خوان کارلوس اوسوریو افزایش می‌یافت با وجود آنکه وضعیت بسیار خوبی در راه صعود به جام جهانی 2018 دارند.

این تیم در مرحله حذفی مسابقات فراتر از منطقه کونکاکاف چندان موفق نبوده و می‌تواند در این مسابقات خلاف آن را ثابت کند. رویارویی با تیم به اصطلاح ب آلمان به آنها انگیزه لازم را داده بخصوص با توجه به اینکه در 10 بازی قبلی با آلمان تنها یک برد داشتند که در مسابقاتی نه چندان معتبر در سال 1985 بوده.

اوسوریو اگرچه با مصدومیت و محرومیت مواجه است اما تیم او به اندازه کافی برای گرفتن نتیجه لازم خوب است.

این بازی در استادیوم فیشت سوچی برگزار می‌شود.

آلمان

یواخیم لوو قبل از شروع مسابقات لروی سانه و دیگو دمه را به دلیل مصدومیت از دست داد اما کسی را جانشین آنها نکرد و با 21 نفر به روسیه آمد. یکی از انتخاب‌های مهم او در این بازی استفاده از تیمو ورنر، مهاجم لایپزیگ است که دو گل به کامرون زد یا لارس اشتیندل که در 2 بازی ابتدایی دو گل زد.

ترکیب احتمالی: ‌تر اشتگن؛ گینتر، رودیگر، سوله؛ کیمیش، جان، رودی، هکتور؛ گورتزکا، اشتیندل، دراکسلر

مکزیک

آندرس گواردادو به خاطر دریافت دو کارت زرد محروم است و کارلوس سالسیدو بعد از مصدومیت شانه دیگر نمی‌تواند مکزیک را همراهی کند. مکزیک نگرانی‌هایی از بابت دیگو ریس، خاویر ارناندس و هکتور مورنو هم دارد.

ترکیب احتمالی: اوچوا؛ لوییس ریس، آرائوخو، مورنو، لایون؛ جاناتان دوس سانتوس، اررا، فابان، لوزانو، خیمنس، ولا

پیش‌بینی

مکزیک در سه بازی قبلی خود ابتدا از حریف عقب افتاده و این امکان وجود دارد که باز هم گل بخورند و بعد دفاع آلمان به آنها اجازه گلزنی بدهد اما قهرمان جهان به اندازه کافی کیفیت دارد که این بازی احتمالا پرگل را ببرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز