خبرگزاری کار ایران

اعتراض مردم باعث شد روحیه لطیف سردار لطمه بخورد

دست نشان: کاش کی روش جواب برانکو را نمی داد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۹۶

دست نشان، سرمربی سابق تیم های لیگ برتری از نتایج تیم ملی در جام جهانی راضی است و اعتقاد دارد دعوای کی روش برانکو به فوتبال ضربه می زند.

نادر دست نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: اعتماد به نفس خوبی پیدا کردیم و در مجموع عملکرد راضی کننده ای داشتیم. این جام جهانی نشان داد که می توانیم با تیم های بزرگ بازی کنیم و از این بازی ها درس های زیادی گرفتیم. امیدوارم این دفعه این درس ها را قبل از مسابقات جهانی بگیریم و بازی های دوستانه بیشتر و بهتری برگزار کنیم. در جام هم دیدیم که هرزمان تیم ما خواست حمله کند در این امر مانند ساختار دفاعی خوبمان موفق بود. شاید نتوانستیم به خاطر کم تجربه بود گلزنی کنیم اما خوب بودیم و امیدوارم به جایگاه فوتبالمان که صعود حداقل به مرحله دوم است برسیم.

وی درباره بدشانسی ایران افزود: اگر بخواهیم همه چیز را به شانس ربط بدهیم که باید بگوییم اصلا رفتن ما به جام جهانی هم شانسی بود! نه خیر ما لیاقتش را داشتیم و در شرایطی که همه می گفتند خدا کند فقط زیاد گل نخوریم، توانایی هایمان را نشان دادیم. اما امیدوارم تحت لوای این نتایج خوب، چشم روی ضعف هایمان نبندیم و در بازی های آسیایی قهرمان شویم!

پیشکسوت فوتبال ایران درباره سیستم VAR افزود: هنوز به ویدئوچک و این مسائل عادت نکردیم و این هم مثل سایر قوانین با گذر زمان جا می افتد. خیلی وقت ها داور بعد از چک کردن صحنه باز هم تصمیم اشتباهی می گیرد. در حال حاضر زیبایی فوتبال را کم کرده است اما در آینده می تواند کمک زیادی به فوتبال بکند.

دست نشان درباره اختلاف به وجود آمده میان کی روش و برانکو با یک شعر شروع کرد: مشک آن است که خود ببوید/ نه آن که عطار بگوید

وی افزود: کی روش مربی بزرگی است و نیازی به جواب دادن آقای برانکو ندارد. هرکسی نظر خودش را می دهد و نظر همه محترم است اما به عنوان یک آدم فوتبالی که همیشه اعتقاد دارم باید از مربیان خارجی ادبیات مصاحبه را آموخت می گویم که کاش آقای کی روش جواب برانکو را نمی داد؛ خصوصا حالا که در حال لذت بردن از این موفقیت در جام جهانی بودیم.

دست نشان درباره خداحافظی های غیرمنتظره تیم ملی گفت: نمی دانیم داخل تیم چه اتفاقی افتاده است اما به عنوان یکی از افراد جامعه فوتبال با دیدن این مساله نگرانیم! سردار آزمون در انجام وظایفی که به او محول شده بود بسیار موفق کار کرد اما وقتی بازیکن بار اضافه ای روی دوشش باشد، طبیعی است که در حملات تمرکز کافی را نداشته باشد. او پختگی کامل را نداشته و با اعتراض مردم روحیه لطیفش لطمه خورده است. قطعا وقتی به آرامش برسد از کارش پشیمان می شود. رضا قوچان نژاد هم بازی نکرده و طبعا ناراحت است. آن ها زحمت زیادی کشیدند و بازیکنان ارزشمندی هستند و امیدوارم برای حفظشان صحبت شود نه که ان ها را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز