خبرگزاری کار ایران

خط و نشان برای ازبکستان

مونته نگرو 1 - 2 ایران؛مونته نگرو مغلوب بلند پروازی شاگردان کی روش

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۷۴

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه با دبل سردار آزمون مقابل حریف اروپایی خود به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود پیش از جدال برابر ازبکستان در انتخابی جام جهانی به مصاف مونته نگرو رفته است. با گزارش لحظه به لحظه این دیدار خبرنگار ایلنا را همراهی کنید.

استادیوم:          تماشاگر: 8 هزار نفر

 

کارت زرد:مرتضی پورعلی گنجی(52)،(81)ایران

کارت قرمز:مرتضی پور علی گنجی(دقیقه 81)ایران

 

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، سعید آقایی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون
سرمربی کارلوس کی روش

 

شرح گل ها: 

مونته نگرو 0 - ایران 1 : (دقیقه 11، سردار آزمون) : ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی پشت محوطه جریمه با ضربه سر رامین رضاییان موقعیت خوبی نصیب ترابی کرد و این بازیکن با پیش روی و چند حرکت تکنیکی در نهایت ارسال زمینی خود را برای سردار آزمون مهیا کرد تا شماره 20 ایران گل اول را ثبت کند.

مونته نگرو 1- ایران 1: ( دقیقه 27، استفان یوتوویچ): مهاجم تیم سویای اسپانیا روی یک برگشت ناقص توپ توانست دروازه ایران را باز کند. ارسال از جناح چپ ایران با واکنش خوب بیرانوند از روی دروازه ایران دور شد اما مهاجم مونته نگرویی پس از حفظ توپ با پاسی عرضی کاپیتان تیم‌شان را صاحب توپ کرد و او نیز از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه ایران را باز کرد.

مونته نگرو 1- ایران 2(دقیقه 61، سردار آزمون): یک حرکت ترکیبی دیگر از سوی ملی پوشان ایران یک گل دیدنی به همراه داشت و این بار ارسال علی کریمی با ضربه سر رامین رضاییان یک پاس فوق العاده برای سردار مهیا کرد و آزمون نیز با ضربه سری شبرجه ای دروازه مونته نگرو را برای دومین بار باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 22: حرکت بازیکنان مونته نگرو در این دقیقه چیزی نمانده بود تا دروازه ایران را با خطر روبرو کند اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. 
دقیقه 23 : ارسال ضربه ایستگاهی بازیکنان مونته نگرو در شلوغی جلوی دروازه ایران خطرناک بود اما مدافعان ایران این توپ را دور کردند. 
دقیقه 24: ضربه راه دور بازیکن حریف که دروازه ایران را هدف گرفته بود تیرک دروازه را به لرزه درآورد و در برگشت در حالیکه مهاجم مونته نگرو با دروازه بان ایران تک به تک شده بود ضربه محکم خود را به سوی دروازه زد اما بیرانوند به زیبایی موفق شد این توپ خطرناک را مهار کند.

دقیقه 27: بار دیگر حرکت مهاجم مونته نگرو از سمت راست دفاعی ایران و ضربه به زاویه مخالف او با واکنش بیرانوند فرصت را از حریف گرفت تا تیم ملی همچنان با برتری یک گله خود بازی را ادامه دهد.

دقیقه 30 : یک حمله دیگر از سوی حریف دروازه ایران را با خطر مواجه کرد اما این توپ نیز راهی به دروازه ایران پیدا نکرئ. 
دقیقه 34 : مونته نگرویی ها پس از گل تساوی نیز دست از دروازه ایران بر نمی دارند و این بار در حالی که می توانستند باز هم گلزنی کنند ضربه خود را با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون زدند. 

دقیقه 41: ارسال دیدنی اشکان دژآگه روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر فوق العاده سردار آزمون می توانست گل دوم ایران را رقم بزند که توپ با برخورد به تیرک دروازه بازگشت داده شد.

دقیقه 43: اشکان دژآگه قصد داشت اینبار هم روی ضربه ایستگاهی آزمون را صاحب موقعیت کند که دروازه بان حریف زودتر از مهاجم ایران صاحب توپ شد و مانع از ایجاد خطر روی دروازه مونته نگرو  شد.

دقیقه 45: سعید عزت اللهی در آخرین دقیقه از نیمه اول قصد داشت ضربه ایستگاهی از فاصله 33 متری برای ایران را مستقیما وارد دروازه مونته نگرو کند که واکنش دیدنی دروازه بان حریف مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 48: اولین حمله مهم نیمه دوم در این دقیقه توسط مونته نگرو شکل گرفت و ارسال بازیکنان این تیم در شلوغی جلوی دروازه ایران به بیرانوند رسید. 

دقیقه 49 : سردار آزمون در این دقیقه می توانست دومین گل خود و ایران را به ثمر برساند برساند اما گلر حریف خیلی زودتر از او در این موقعیت تک به تک به توپ رسید. 

دقیقه 51 : حرکت و نفوذ دیدنی میلاد محمدی با ضربه او ادامه یافت اما این توپ توسط دروازه بان حریف مهار شد.

دقیقه 52 : یک پاس تودر از سوی بازیکنان حریف از بین مدافعان ایران عبور کرد اما پیش از رسیدن مهاجم مونته نگرو بیرانوند موفق شد با سرعت عمل خود به توپ برسد و آن را از محوطه ایران دور کند. 

دقیقه 54 : یک نفوذ دیگر از جناح راست ایران موقعیت خوبی برای مونته نگرو به وجود آورد اما این توپ نیز راهی به دروازه ایران نیافت.

دقیقه 55 :حرکت سردار و پاس به بغل او گوچی را پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد اما شوت زیبای گوچی راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 69 :حرکت زیبای بازیکنان مونته نگرو با شوت مهاجم این تیم ادامه یافت اما این ضربه خطرناک از کنار دروازه تیم ملی ایران به بیرون رفت. 

دقیقه 81: ضربه ایستگاهی که نصیب حریف شد توسط ووچینیچ نواخته شد اما این شوت خطرناک با اختلاف کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: ضربه زیبای مهاجم مونته نگرو با واکنش دیدنی بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 2+90 : فشار بازیکنان تیم حریف یک بار دیگر دروازه ایران را با خطر مواجه کرد اما این بار نیز یک کرنر نصیب آنها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز