خبرگزاری کار ایران

بررسی دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی:

اروگوئه - پرتغال؛ به لطف گل کریم انصاری‌فر

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۶۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته با انجام آخرین دیدارها از هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، پرونده این رقابت‌ها در این مرحله بسته شد و 16 تیم به مرحله حذفی راه پیدا کرده تا 2 به 2 برابر هم قرار بگیرند.

در این میان تقابل تیم اول گروه A تیم دوم گروه B یعنی اروگوئه و پرتغال را می‌توان یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین رقابت این مرحله دانست و دو تیم با ستاره‌های بلند پروازشان باید برابر هم صف آرایی کرده و یکی از آنها از دور کنار برود.

اروگوئه با وجود قرار گرفتن در گروهی که آسان به نظر می‌رسید، راه سختی برای صعود به عنوان سرگروه داشت و دو پیروزی یک بر صفر برابر مصر و عربستان آنها را به 6 امتیاز سخت و با ارزش رساند ولی به نظر می‌رسید روسیه با برد 5 بر صفر عربستان و 3 بر یک مصر، تیمی باشد که سرگروه خواهد بود ولی دیدار پایانی و برتری 3-0 اروگوئه برابر میزبان حکم به صدرنشینی این تیم داد.

از طرفی پرتغال در گروه دشواری قرار گرفت و صعودی دشوار هم داشت. آنها که در اذهان فوتبالدوستان به ارتش یک ستاره شناخته می‌شوند، ترجیحشان صعود به عنوان تیم اول و برخورد با روسیه که مسیر راحت‌تری برای رسیدن به جمع 8 تیم پایانی به نظر می‌رسد بود و تا ثانیه‌های پایانی دور گروهی هم به خواسته خود رسیده بودند ولی گل تساوی اسپانیا مقابل مراکش و گل تساوی ایران برابر آنها از روی نقطه پنالتی همه چیز را عوض کرد تا پرتغال با قرعه‌ دشوارتر روبرو شود.

حالا رونالدو و یارانش باید به مصاف سوارز و کاوانی بروند و باید دید کدام تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب خواهد کرد.

شنبه: ۹ تیر/ ساعت ۲۲:۳۰ / استادیوم: المپیک فیشت سوچی​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز