خبرگزاری کار ایران

حمله میکل به مسی؛ حق من بود برنده باشم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۴۷

جان اوبی میکل کاپیتان تیم ملی نیجریه می‌گوید یک پنالتی مشخص برای تیمش در بازی با آرژانتین گرفته نشد.

به گزارش ایلنا، «ابر عقاب‌ها» که با پنالتی ویکتور موزس گل تساوی را وارد دروازه آرژانتین کردند، امیدوار به صعود از این گروه بودند اما جونیت چاکر داور ترک بازی برخورد توپ با دست مارکوس روخو را خطای هند تشخیص نداد. میکل گفت: «از نظر من مشخصا پنالتی بود. اگر به بازی پرتغال نگاه کنید، این خطا بدتر بود. در رختکن صحنه را دوباره دیدیم، آشکارا هند بود.» داور بر این باور بود که توپ ابتدا به سر روخو خورده: «داور فیلم بازی را دید، گفت توپ به دستش خورده، پرسیدم چرا پنالتی نگرفت اما خودش هم نمی‌دانست.»

میکل و مسی نخستین بار در فینال جام جهانی زیر 20 سال در سال 2005 با هم روبه‌رو شدند که آرژانتین با دو پنالتی ستاره بارسلونا 2 بر یک به پیروزی رسید. آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2010 و 2014 هم نیجریه را شکست داد که میکل در دومی بازی کرد و مسی در آن دیدار دو گل زد.

میکل ادامه داد: «ناراحتم چون فکر می‌کردم وقتش رسیده یک پیروزی مقابل او به دست بیاوریم. این رقابت بین من و او نیست فقط تصور می‌کردم می‌توانیم یک بار نتیجه بهتری بگیریم و صعود کنیم اما یک بار دیگر شانس با او بود و تیمش صعود کرد. آنها تیم بزرگی هستند و فکر می‌کنم بتوانند موفق باشند، در مرحله بعد می‌توانند با آرامش بیشتری بازی کنند. ما تیم خوبی داریم و توانستیم آنها را کنترل کنیم، به تیمم افتخار می‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز