خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

افزایش 31 درصدی کشف سرقت ها در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۳۸

جانشین فرمانده انتظامی استان از افزایش 31درصدی کشف انواع سرقت ها در استان طی 3 ماهه گذشته در حوزه کلانتری ها و پاسگاه های استان خبر داد

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر با اشاره به این که کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند، گفت: با تلاش های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت های کلانتری ها و پاسگاه ها شاهد تلاش های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه های ماموریتی کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان بوده ایم .

وی از افزایش 31 درصدی کشف انواع سرقت در استان مازندران طی 3ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و اظهار داشت:

سرهنگ مفخمی با بیان این که در طی این مدت شاهد افزایش 3 برابری کشف مواد مخدر توسط ماموران پرتلاش کلانتری ها و پاسگاه های استان بوده ایم از اجرای 9 مرحه طرح انتظامی و کشف 393 کیلو و 46 گرم انواع مواد مخدر توسط کلانتری های استان خبر داد .

مفخمی شهرستانی از تشکیل قرارگاه جهادی جلب در استان خبرداد و اذعان داشت: در اجرای این طرح شاهد افزایش 15 درصدی دستگیری ملجوبین و محکومان فراری و 28 درصدی سارقان بوده ایم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران یکی دیگر از اهداف اجرای طرح های انتظامی در حوزه کلانتریها و پاسگاه ها را مقابله با عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر برشمرد و گفت: در سه ماهه اول امسال 2 هزارو 152 معتاد متجاهر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است .

وی در ادمه با اشاره به رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری گفت: این رویکرد سب شده تا نقش کلانتری ها و پاسگاه ها پررنگ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند .

مفخمی از تبیین این رویکرد در کلانترهای خبر داد و اظهار داشت: در 3 ماه گذشته بیش از 3800 نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری های استان با موضوعات مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی مراجعه کردند که بیش از 80 درصد این مراجعات منجر به مصالحه شده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران درخاتمه با اشاره به این که مردم از مهمترین سرمایه های اجتماعی پلیس به شمار می روند از هم از شهروندان مازندرانی خواست: برای برقراری نظم و آرامش عمومی با پلیس همکاری کرده و همواره با رعایت نظم و مقررات اجتماعی و قانونی یاری گر پلیس در این عرصه باشند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز