خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

اجرای طرح پاکسازی و دستگیری 369 نفر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۹۴

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در ایام نوروز در شهر کرمانشاه و دستگیری 369 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی در این خصوص اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی عموم مردم به ویژه میهمانان نوروزی توانستند 369 نفر از افراد معتاد تابلو و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر را دستگیر کنند. 

وی افزود: این طرح که در ایام نوروز و با هماهنگی مراجع قضایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با افراد معتاد تابلو و خرده فروش مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: با اجرای این طرح 369 نفر از افراد معتاد تابلو و ولگرد دستگیر و جهت اقدامات درمانی به کمپ معرفی شدند. 

سرهنگ مرزبانی با اشاره به تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی، اعلام کرد: از آنجا که این طرح ها گامی به سوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با سوداگران مرگ در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط انتظامی این شهرستان دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز