خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش سوریه در ریف درعا

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۰۷

ارتش سوریه که عملیات نظامی در محور جنوبی را آغاز کرده است، تاکنون کنترل چندین شهرک و روستا در این منطقه را به دست گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه عملیات نظامی گسترده علیه پایگاه‌های جبهه النصره در شهرک «الحراک» در ریف درعا را آغاز کرده است.

منابع مطلع از فروپاشی در صفوف النصره خبر داده و تصریح کردند که یگان‌های ارتش موفقق به قطع خطوط امدادی عناصر مسلح در شهرک «ناحته» شدند و آنها را به سمت شهرک الحراک عقب رانده‌اند. هم‌زمان ارتش سوریه دست به حمله زمینی در این منطقه زده است.

این منابع خاطرنشان کردند، عملیات نظامی با قدرت در محور «الحراک الکرک- المسیفره- السهوه» ادامه دارد به ویژه این‌که ارتش موفق شده منطقه «اللجاه» را آزاد و کنترل شهرک‌ها و روستاهای «بصر الحریر»، «ملیحه العطش»، ناحته، «الملیحه الغربیه» و «الملیحه الشرقیه» را به دست بگیرد. همچنین از دستاوردهای این عملیات نظامی، آزادسازی جاده «ازرع- السویداء» است.

از سوی دیگر، منابع محلی در استان درعا به خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه اعلام کردند که اهالی شهرک «داعل» جسد «بشار الشحادات» شهردار و عضو شورای آشتی ملی را پیدا کرده‌اند. این مقام محلی، پیشتر توسط تروریست‌های داعشی ربوده شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز