خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

بازار طلافروشان باز است/ روند قیمت طلا و سکه نزولی شده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۹۸

رییس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: کاهش تقاضا به همراه کاهش قیمت جهانی طلا و تاثیر مستقیم و عمده افت بهای ارز و سیاست‌های جدید بانک مرکزی باعث افت قیمت طلا و سکه در بازار شده است.

محمدکشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: بازار طلا از امروز باز شده و از ساعت یازده صبح کل بازار طلافروشان  فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و داد وستدها روال عادی خود را پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بهای سکه و طلا روندی نزولی پیدا کرده است، افزود: نرخ سکه طلا امروز به ۲ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به ۲۳۳ هزار تومان رسید که این موضوع نشان می‌دهد روند قیمت‌ها نزولی شده است.

کشتی‌آرای ادامه داد: کاهش تقاضا و کاهش قیمت جهانی طلا و تاثیر مستقیم وعمده افت بهای ارز و سیاست‌های جدید بانک مرکزی باعث افت قیمت طلا و سکه در بازار شد.

وی همچنین در مورد حذف سکه فردایی گفت: فروش سکه وطلا حالت نقدی پیدا کرده و به صورت فیزیکی داد و ستدها انجام می‌شود.

کشتی‌آرای در مورد ارزش‌افزوده طلا نیز گفت: این قانون هنوز در مجلس است و به وقت خود تصویب خواهد شد البته رقم آن هنوز مشخص نیست که به چه شکل خواهد بود اما از مدتها قبل در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شده و به زودی در صحن علنی نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز