خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت خبر داد:

ثبت نام هزار و 223 طرح ایجاد اشتغال در سامانه کارا

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۹۲

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: تاکنون هزار و 223 طرح ایجاد اشتغال در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

به‌گزارش ایلنا از رشت، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت به ریاست محمد علی ویشکایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

ویشکایی با بیان اینکه روند رسیدگی طرح‌های ارسالی در کمیته فنی شهرستان بسیار خوب پیش می‌رود، افزود: از آغاز اجرای طرح اشتغال سامانه کارا تا کنون در شهرستان رشت تعداد هزار و 223 طرح در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و 8 طرح ثبت نامی اشتغال پایدار روستایی و 215 طرح ثبت نامی اشتغال فراگیر است.

وی اظهار داشت: در کمیته فنی شهرستان رشت 243 طرح مصوب شده که 66 طرح از این تعداد مربوط به حوزه اشتغال فراگیر و 177 طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی است. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رشت در ادامه گفت : دوهزار و 26 فرصت شغلی با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود .

ویشکایی با اشاره به اینکه تاکنون 40 درصد سهم اعتبار شهرستان رشت در اشتغال فراگیر در کمیته فنی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: 81 درصد سهم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز