خبرگزاری کار ایران

در دیدار معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با وزیر تجارت خارجی ازبکستان تاکید شد:

گسترش همکاری ایران و ازبکستان در حوزه‌های انرژی و صنایع نوین

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۰۰

در دیدار معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایدرو با وزیر تجارت خارجی ازبکستان و نیز نماینده ویژه رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه برگسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های صنایع نوین ، صنایع غذایی ، دارویی و انرژی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، منصور معظمی در این دیدار با اشاره به توافق نامه بین دو کشور و سفر قریب الوقوع رئیس جمهور کشورمان به ازبکستان، نهایی شدن پروژه های صنعتی مدنظر ازبکستان برای اجرا از سوی ایران را خواستار شد.

دیدار معاون وزیر صنعت با وزیر تجارت خارجی ازبکستان

جمشید حادجایف وزیر تجارت خارجی ازبکستان نیز در این دیدار تمرکز همکاری های کشورش با ایران را در حوزه صنعت و به طور خاص بهره گیری از توانمندی و تخصص شرکت های ایرانی در حوزه صنایع غذایی و ماشین الات ، صنایع دارویی ، صنایع نوین و حوزه های انرژی برشمرد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مسئولیت هماهنگ‌کننده همکاریهای صنعتی دو کشور را برعهده دارد.

در این دیدار همچنین معاون صنایع پیشرفته وپروژه‌های انرژی های کلان ، مدیران امور بین الملل و ارتباطات و نمانیدگان وزارت امور خارجه و سازمان توسعه و تجارت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز