خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

تا مجلس کاری نکند نمی‌توان نیروهای حق‌التدریس را به کار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۵۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: با به‌کارگیری نیروهای حق‌التدریسی که در برخی مناطق و رشته‌ها نیاز است موافقیم اما منتظر مصوبه مجلس هستیم.

به‌گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) درخصوص طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی که در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: اگرچه آموزش و پرورش به نیروهای حق‌التدریس متناسب با منطقه جغرافیایی، رشته‌ها و جنسیت مرد و زن، اما تا مجلس قانونی در این زمنیه تصویب نکند ما نمی‌توانیم نیروهای حق‌التدریس را به کار بگیریم چراکه به کارگیری حق‌التدریسان منع قانونی دارد.

بطحایی به خانه ملت گفت: وزارت آموزش و پرورش با به کارگیری نیروهای حق‌التدریسی که در برخی مناطق و رشته‌ها نیاز دارد موافق است اما منتظر مصوبه مجلس هست.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به برگزاری آزمون برای به‌کارگیری نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون نیز خود قانون است. براساس مصوبه مجلس به کارگیری نیرو باید با برگزاری آزمون باشد؛ احتمالا برای تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها نیز، آزمونی بین خودشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز