خبرگزاری کار ایران

رئیس ‌کمیسیون حمل و نقل شورای رشت خبر داد:

تصویب افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری/ فروش طرح محدودیت ترافیکی در رشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۸۸

رئیس‌کمیسیون حمل و نقل وترافیک شورای رشت با اشاره به‌تصویب‌افزایش ۲۰ درصدی‌کرایه تاکسی‌های درون‌شهری گفت: کرایه تاکسی‌های درون شهری پس از سال ۹۵ تاکنون افزایش نداشته و این اقدام در راستای توجه به حقوق رانندگان تاکسی درون شهری انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور با اشاره به اجرایی‌شدن افزایش ۲۰ تصویب درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری با موافقت اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته هیچگونه افزایش قیمتی در این بخش اعمال نشده بنابر این در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی نرخ در این حوزه موافقت شده است.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی از مجاری مختلفی عبور کرده است، تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف و انجام هماهنگی های لازم با استانداری، فرمانداری و ستاد تنظیم بازار پیشنهاد افزایش ۳۶ درصدی کرایه تاکسی درون شهری مطرح شد که با در نظر گرفتن حقوق شهروندی و بر اساس سیاست های دولت با ۲۰ درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی درون شهری موافقت شد.
تصویب افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری/ فروش طرح محدودیت ترافیکی در رشت
حاجی پور به اجرای طرح محدودیت ترافیکی در برخی از نقاط رشت اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای رونق بخشیدن به بازار رشت اجرایی می شود و با توجه به اینکه پیش از این هیچ خودرویی اجازه ورود به بافت مرکزی شهر را نداشته پس از این اقدام ، تردد خودروها بر اساس پرداخت هزینه ورود به طرح ترافیکی امکان‌پذیر می شود.

وی با اشاره به فروش طرح محدوده ترافیکی افزود: فروش طرح از صیقلان تا میدان شهدای ذهاب و از حاجی آباد به سمت مرکز شهر انجام می شود و در تلاشیم تا این اقدام در مسیر شریعتی به سعدی نیز اجرایی شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه بازاریان، کسبه و افراد ساکن در بخش اجرای طرح ترافیکی به صورت رایگان در این محدوده تردد می‌کنند، بیان کرد: بازاریان و افراد ساکن در این محدوده که هیچ راهی به غیر از این مسیر ندارند به صورت رایگان عبور و مرور می کنند.
 
وی افزود: همچنین عبور و مرور جانبازان، معلولین، تاکسی داران و مینی بوس‌های عمومی نیز در این محدوده طرح ترافیکی به صورت رایگان انجام می شود.

حاجی پور به شرایط خرید طرح ترافیکی در رشت اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور و مرور در این محدوده ترافیکی را دارند می توانند به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت نسبت به خرید طرح اقدام کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز