خبرگزاری کار ایران

طارمی همان کسی است که گل صعودمان را زد

انصاری فرد: شرمنده مردم شدیم/ با قهرمانی آسیا خوشحالشان می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۵۴

زننده تک گل تیم ایران مقابل پرتغال نیز امیدوار است تا با حفظ این تیم، شانس قهرمانی در آسیا از بین نرود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روسیه انصاری فرد درباره بازی برابر پرتغال گفت: واقعا خیلی حیف شد. امروز می توانست روز تاریخی ما باشد. فکر می کنم سال ها حسرت این  روز را بخوریم و امیدوارم از امروز درس بگیریم. من عضوی از این تیم هستم و افتخار می کنم که کنار این بچه ها بازی می کنم و کنار این کادر فنی پرتلاش که ثمره آن را در زمین دیدید کار کردم. همه دیدند که می توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم اما نشد. امیدوارم مسئولین از همین الان به فکر این تیم باشند و برای حفظ آن بکوشند تا در جام ملت ها دل مردمی را شاد کنیم که امروز شرمنده شان شدیم؛ چرا که این روزها مردم ما منتظر پیروزی بودند و متتظر آن بودند که تیم ملی صعود کند.

وی درباره گلزنیش مقابل پرتغال افزود: خدا را شکر که توانستم آن لحظه زحمت بچه ها را ثمر برسانم و از این بابت خوشحالم اما اگر می توانستیم صعود کنیم، خیلی قشنگ تر می شد.

شماره ده تیم ملی درباره نتیجه قابل قبول تیم ملی گفت: این تیم همیشه دوست داشته تا در زمین حرف هایش را بزند. همیشه سرمان را پایین انداخته ایم، زجر کشیده ایم و تلاشمان را کرده ایم تا داخل زمین به همه ثابت کنیم که می توانیم چقدر در کنار هم قوی باشیم. خیلی مهم است کن بتوانیم این تیم را حفظ کنیم چرا که شانس قهرمانی این تورنمنت هستیم و می توانیم بدرخشیم. امیدوارم جام جهانی بعدی صعود کنیم.

کریم درباره موقعیتی که طارمی از دست داد گفت: می دانم شاید بعضی ها از طارمی ناراحت باشند اما خود من به شخصه افتخار این را دارم که کنار مهدی و سایر بچه بازی می کنم. یادمان نرود او همان کسی است که گل صعودمان به جام جهانی را زد و اگر اینجا هستیم، به خاطر گلی بود که مقابل ازبکستان زد. به او تبریک می گویم چرا که یکی از بهترین های تاریخ فوتبالمان خواهد شد و باید از امثال او حمایت کنیم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. می دانم دوست داشت در آن لحظه توپ گل شود اما متاسفانه نشد! 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز