خبرگزاری کار ایران

ترزگه: گریزمان از هانری سبقت می‌گیرد / ایران حریف سرسحتی برای اسپانیا بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۳۱

مهاجم سابق تیم ملی فرانسه از ایران به عنوان حریف سرسختی برابر اسپانیا یاد کرد.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان توسط دیوید ترزگه پشتیبانی شده است که می‌تواند به عنوان برترین گلزن تاریخ بازی‌های فرانسه دست پیدا کند. ترزگه که ملیت آرژانتینی-فرانسوی دارد برای تیم ملی فرانسه 34 گل زده و سومین گلزن برتر بازی‌های ملی این کشور است.

گریزمان 27 ساله تا به امروز برای خروس‌ها 21 گل زده و 30 گل تا رکورد تیری هانری فاصله دارد.

ترزگه به مارکا در روسیه گفت: درباره گریزمان ما درخصوص بازیکنی صحبت می‌کنیم که برای تیم ملی فرانسه ضروری است. آنتوان دارای تمام ویژگی هایی است که بر تیری غلبه می‌کند و من فکر می‌کنم او این کار را انجام خواهد داد. من فکر می‌کنم این نیز برای او مهم بود که پیش از جام جهانی تصمیم گرفت که با اتلتیکو مادرید ادامه بدهد و و اکنون هر کس در فرانسه می تواند بر فوتبال تمرکز کند.

او درباره نمایش اسپانیا در جام بیست و یکم گفت: در اولین بازی، اسپانیا علیه کریستیانو رونالدو با شکوه ظاهر شد و پس از آن با یک حریف سرسخت، ایران، روبه رو شد و حال باید با مراکش بازی کند، این دشوار خواهد بود. اما آنها توانایی تیم خود را دارند تا به عنوان یک تیم خوب و هماهنگ بازی کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز