خبرگزاری کار ایران

اجرای آزمایشی طرح ارائه دفترچه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۸۵

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور جلب رضایت مخاطبین این سازمان طرح آزمایشی ارائه دفترچه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری در شهر تهران کلید خورد.

به گزارش ایلنا، بهروز کریمی (مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی) گفت: هرچند با طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های مبتنی بر اطلاعات متمرکز در مراکز درمانی و بیمارستان های ملکی و متعلق به این سازمان، دیگر نیازی به دفترچه بیمه وجود ندارد و نسخه ها به صورت الکترونیکی تولید می‌شوند ولی در مراکز غیرسازمانی و بخش خصوصی، بیمه شدگان و افراد خانواده آنان همچنان به اوراق دفترچه بیمه احتیاج دارند.

وی افزود: به همین دلیل مراجعات به شعب و کارگزاری‌ها برای صدور دفترچه‌های جدید و یا تامین اعتبار آن فراوان است و بدیهی است با افزایش تعداد بیمه شدگان این رفت و آمدها نیز افزایش یابد.

کریمی اظهار داشت: با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و به منظور رضایت خاطر مخاطبین، طرح‌های متنوعی جهت غیرحضوری نمودن درخواست تعویض دفترچه تهیه شده که یکی از طرحها در ١٤ کارگزاری در سطح شهر تهران در حال پایلوت و آزمایش هست که چنانچه با استقبال بیمه شدگان مواجه شود قابلیت تعمیم در سراسر کشور را خواهد داشت.

کریمی افزود: در این طرح بیمه شده با مراجعه به سایت https://crm.tamin.ir و ثبت نام در آن می‌تواند در صورت اتمام اوراق دفترچه‌های بیمه خود و خانواده درخواست تولید دفترچه نماید و زمان و مکان دریافت آن را خود تعیین نماید تا بدون لزوم به مراجعه حضوری دفترچه‌های خود را دریافت کند. در حال حاضر کارگزاریهای مرتبط با شعب ٧ ، ٩ ، ١٣ ، ١٦ ، ١٩ ، ٢٢ ، ٢٩ و شمیران در این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز