خبرگزاری کار ایران

خط بطلان مدافع جوان روی تردیدها؛

حسینی بار دیگر خودش را اثبات می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۵۰

ستاره جوان تیم ملی در بازی با پرتغال هم می‌تواند درخشش بازی با اسپانیا را تکرار کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی موارد بحث برانگیزی داشت که بعضاً با انتقاداتی هم همراه بود.

حضور حسینی جوان در فهرست نهایی و عدم دعوت از حسینی با تجربه یکی از مواردی بود که انتقاداتی را به همراه داشت و علاوه بر خط خوردن ستون اصلی خط دفاعی تیم ملی، استفاده از یک گزینه جوان و کم تجربه در میدانی مثل جام جهانی با تردید‌هایی همراه بود.

با این وجود به نظر نمی‌رسید حسینی در برنامه‌های کی‌روش در ترکیب اصلی جایی داشته باشد ولی مصدومیت نابهنگام روزبه چشمی این فرصت را در اختیار مدافع جوان قرار داد تا توانایی‌های خودش را اثبات کند. آنهم مقابل یکی از خطرناک ترین خط حمله‌های حال حاضر دنیا.

مجید حسینی نه تنها برابر اسپانیا عملکرد بی‌نقصی به نمایش گذاشت، که حتی در پایان بازی در جمع 4 بازیکن برتر آن روز جام جهانی قرار گرفت و همه صحبت از ظهور پدیده جدید خط دفاعی می‌کردند.

درخشش در جام جهانی می‌تواند سکوی پرتاب هر بازیکنی باشد و حسینی تا همینجا هم نگاه‌ها را تا حد زیادی به خوشد جلب کرده است ولی این درخشش می‌تواند امشب و با عملکرد خوب او برابر پرتغال تکمیل شود.

اگر حسینی امشب هم نمایش خوب خودش را تکرار کند باید خبر بدی به استقلال داد و آن هم کار دشوارش برای حفظ این ستون خط دفاعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز