خبرگزاری کار ایران

بابایی در گفت‌وگو با ایلنا:

بازیکنان گسترش فولاد سردرگم هستند/ مدیریت باشگاه جواب تماس‌ها را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۳۹

مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: وضعیت تیمداری باشگاه گسترش فولاد در لیگ برتر اصلا‌ مشخص نبوده و حتی مدیریت باشگاه هم جواب تماس بازیکنان تیم را نمی‌دهد.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آخرین وضعیت باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: متاسفانه چندان وضعیت مناسبی نداریم و تکلیف اکثر بازیکنان و حتی خود تیم مشخص نیست.

وی ادامه داد: وضعیت تیمداری باشگاه گسترش فولاد در لیگ برتر فوتبال اصلا‌ مشخص نبوده و حتی مدیریت باشگاه هم جواب تماس بازیکنان تیم را نمی‌دهد.

مهاجم گسترش‌فولاد افزود: در حال حاضر با باشگاه قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم اما ۴ باشگاه لیگ‌برتری دنبال جذب من هستند که متاسفانه مدیریت باشگاه پاسخگوی نامه‌نگاری سایر تیم‌ها نیست.

بابایی گفت: اولویت اول من گسترش فولاد است اما بازیکنان سردرگم هستند. از طرفی دیگر مدیرعامل باشگاه شماره همراه من و چندین بازیکن دیگر را در لیست سیاه قرار داده که نمی‌توانیم با مدیریت صحبت کنیم.

وی در‌ پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌ها تمریناتشان را شروع کردند اما کماکان وضعیت تمرینی گسترش فولاد مشخص نیست. تعدادی از بازیکنان هم رضایت‌نامه خود را گرفته و از تیم جدا شدند که با این شرایط تیم‌داری در لیگ برتر خیلی سخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز