خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

دستگاه‌های اجرایی با ریسک بیشتری وارد حوزه اشتغالزایی شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۱۴

استاندار اصفهان گفت: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال است و ما به‌ عنوان مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید با جرأت و ریسک بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.

به گزارش ایلنا،محسن مهرعلیزاده در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: باید بتوانیم متکی به توانمندی‌های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

به گزارش اداره کل  امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بررسی اجرای حکم ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و مفاد آیین نامه اجرایی آن در استان، افزود: مدیران دستگاه‌ها باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند و همکاری داشته باشند که شرایط کسب و کار به بهترین شکل فراهم شد.

وی تصریح کرد: براساس این آیین‌نامه در زمان کمبود برق، گاز و یا خدمات مخابرات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی نباید در اولویت قطع خدمات قرار بگیرند و شرکت‌های عرضه کننده برق؛ گاز و خدمات مخابرات موظفند هنگام عقد قرارداد با واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی وجه التزام قطع برق یا گاز و یا خدمات مخابراتی را در متن قرارداد پیش‌بینی کنند و در صورت عدم ارائه خدمات باید خسارت به واحدها پرداخت شود.

استاندار اصفهان در خصوص تامین برق واحدهای صنعتی اظهارداشت: با توجه به محدودیت های برق در سال جاری شرکت‌های بزرگ و واحدهای تولیدی باید تغییرات اساسی را در روند مصرف خود داشته باشند و باید مصرف خود را در زمان پیک مصرف مدیریت کنند.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه متکی بودن درآمدهای ایران به نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: از بخش تولید به هر قیمتی دفاع خواهیم کرد چرا که کشور به سمت استقلال و رفاه در حال حرکت است و توسعه اقتصادی کشور در گرو تولید است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه با خروج امریکا از برجام فرصت طلایی برای ما ایجاد شده است، افزود: باید بتوانیم متکی به توانمندی‌های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و با اتکا به داخل از دسترنج خود استفاده کنیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

وی افزود: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال است و باید قدردان این فعالیت‌ها و دلسوزی‌ها باشیم و ما به‌عنوان مدیران دستگاه های اجرایی هم باید با جرأت و ریسک بیشتر عمل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز