خبرگزاری کار ایران

پیام نماینده ولی فقیه به دلاور مردان فوتبال ایران ؛

عیبی یوخ آل هاشم به یوز های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۳۴

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت : دیشب قلب یک ایران در وزشگاه کازان آرنا روسیه تپید هرچند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی مان رقم خورد اما به قول تراکتوری ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حجت‌الاسلام  سید محمد علی آل هاشم با صدور پیامی نوشت: امشب بنده به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.

یوزهای آسیایی ایران با صف آرایی در برابر تیم ملی اسپانیا صحنه هایی را خلق کردند ، تا بار دیگر نهال امید در دل های با نشاط مردم قهرمان میهن عزیزمان جوانه بزند.

امشب قلب یک ایران در وزشگاه کازان آرنا روسیه تپید هرچند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی مان رقم خورد اما به قول تراکتوری ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

بازی شرافتمندانه فرزندان رشید این مرز بوم نشان از شایستگی‌های آنان دارد و این شکست چیزی از ارزش های والای جوانان عزیزمان کم نمی‌کند اما وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه‌ریزی در جهت ظهور توانایی های آینده سازان ما را سنگین‌تر می‌کند.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسألت دارم. 

 امام جمعه محبوب شهر تبریز قبلا هم فوتبالی بودن خود را در آمدن به ورزشگاه برای بازی تراکتور سازی نشان داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز