خبرگزاری کار ایران

شوک به تیم ملی بعد از بازی جانانه

اشک سردار را در آوردند / مردم نخواهند دیگر به تیم ملی نمی‌آیم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۲۴

مهاجم جوان تیم ملی پس از انتقادهای فراوان در جمع خبرنگاران بغضش را شکست و به انتقادهای اخیر گله کرد.

سردار آزمون در پایان دیدار برابر اسپانیا اظهار داشت: هیچ کس تصور نمیکرد تیم ملی با چنین بازی همه را غافلگیر کند. بازی سختی بود تیم اسپانیا قدرتمند دنیا است. بازیکنان بزرگی دارد، ما همه تلاشمان را کردیم که در درجه اول شکست نخوریم اما شانس با ما یار نبود.

مهاجم تیم ملی کشورمان افزود: متاسفانه این بازی را واگذار کردیم. ما یک بازی داریم که تمام تمرکز ما روی آن،پرتغال، است؛ شانس صد در صد داریم سه تیم شانس صعود دارد. ما صد در صد از پرتغال نمی‌بازیم و بهترین تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را برابر پرتغال رقم بزنیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم. 

او درباره گریه بعد از باز خود با اینکه مردم ایران اکنون در خیابان‌ها جشن گرفته‌اند، عنوان کرد: از عملکرد بازیکنان خیلی راضی‌ام. من خیلی گله دارم. آنها فکر میکنند که من اصلا تلاش نمی‌کنم.(مهاجم جوان که در مدت اخیر هجمه زیادی علیه او تشکیل شده در این لحظه با اشک جمع خبرنگاران را ترک کرد.)

او چند دقیقه بعد به خبرنگاران در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان معتقد است او بازی خوبی انجام نداده، بیان داشت: مردم. اینکه میبینم روی من بی دلیل انتقاد وجود دارد. نمیدانند که ما چقدر تلاش میکنیم. من اینجا هستم تا برای تیم ملی که مردم ایران را شاد کنم و کاری کردم که مردم را شاد کنم اما همیشه من 23 را شکست می‌دهند. من آدم بازنده ای نیستم اما دلم به حال خودم می‌سوزد که گاهی اوقات قدرنشناسی می‌کنند و اگر مردم ناراضی هستند قطعا بعد از جام جهانی به تیم ملی نمی‌آیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز