خبرگزاری کار ایران

ناصر مقدم:

جشنواره اقوام، زمینه حفظ فرهنگ و سنن کشور را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۸۵

جلسه شورای سیاستگذاری "نخستین جشنواره ‌فرهنگی هنری اقوام استان البرز" برگزار شد. 

به گزارش ایلنا، اولین جلسه شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری اقوام البرز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونین، روسای انجمن هنرهای تجسمی، ‌شعر و ادب، انجمن سینمای جوانان شعبه کرج، ‌کارشناس موسیقی، کارشناس ‌مد و لباس ‌و ... برگزار گردید.

ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خصوص این جشنواره اظهار داشت: ‌برگزاری جشنواره فرهنگی هنری اقوام البرز، زمینه حفظ فرهنگ و سنن نقاط مختلف کشور را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: این جشنواره می تواند با هدف بیان ویژگی های متعدد ایرانی، زمینه مطلوبی در مسیر معرفی فرهنگ و هنر اقوام ‌مختلف کشور که در البرز حضور دارند را مهیا سازد. 

مقدم گفت: جشنواره فرهنگی هنری اقوام استان البرز  در دو بخش اصلی (هنرهای نمایشی - ‌هنرهای تجسمی - ‌موسیقی - ‌بازیهای محلی و ...) و جنبی (توانمندی اقوام) برگزار می شود و فرصت مناسبی برای فرهنگ و رسومات مختلف اقوام گوناگون کشور است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و میراث داران فرهنگ و آیین کشور باشیم.

 لازم به ذکر است، حسین جعفری قهدریجانی، قائم مقام جشنواره،  پروین زنگنه، ‌مسئول کمیته فرهنگی و شمس الزمان فولادوند، مسئول این کمیته هنری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز