خبرگزاری کار ایران

هیرو و دنیای ناشناخته لاروخا

حقیقت‌ها و ناشناخته‌های ترکیب تیم ملی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۸۷

تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از یولن لوپتگی به سرمربی رسیده که یک فصل تجربه سرمربیگری ناموفق در رده باشگاهی داشته است.

به گزارش ایلنا، فرناندو هیرو به عنوان مدیر تیم‌های ملی اسپانیا اولین نفری بود که از تصمیم فدراسیون و روبیالس برای برکناری یولن لوپتگی از هدایت لاروخا یک روز مانده به شروع جام جهانی روسیه خبر داشت. سرمربی 51 ساله مذاکرات پنهانی با رئال مادرید داشت و بنابراین در کنفرانس خبری از هدایت اسپانیا کنار رفت تا بلافاصله هیرو به عنوان جانشین او معرفی شود.

رکورد لوپتگی برخلاف تصمیمش بسیار عاقلانه بود؛ او در 17 بازی شکست ناپذیر باقی ماند و اسپانیا را با آماری شگفت انگیز به روسیه رسانده بود. حالا هیرو تنها شش روز پس از حضور در قامت سرمربی ماتادورها برابر ایران شاگردانش را روانه میدان کند. او چیزهای روشنی پیش رو دارد البته توام با شک و شبهه‌های فراوان...

1. کارواخال یا ناچو؟

ین اصلی ترین تردید هیرو است. ناچو ضمن عملکرد بی نقص برابر پرتغال گلزنی هم کرده و از طرفی کارواخال، هم تیمی ناچو در رئال مادرید پس از مصدومیتی دشوار در آماده ترین حالت ممکن قرار دارد و مشتاق حضور در جام جهانی روسیه است.

2. دقایقی برای آسنسیو

او به همراه لوپتگی دقایق زیادی در اسپانیا حضور داشت. با وجود سه تعویض برابر پرتغال هافبک جوان رئال مادرید در ورزشگاه فیشت آرنا بازی نکرد. ایاگو آسپاس، تیاگو و لوکاس واسکز بازیکنانی بودند که در نیمه دوم به اسپانیا اضافه شدند. در واقع آسنسیو برخلاف رئال مادرید که همیشه گزینه ایده‌آلی از سوی زیدان برای تغییر رویه بازی بوده فعلا از هیرو پالس مثبتی دریافت نکرده و باید دید در کازان هم این اتفاق تکرار می‌شود یا خیر.

3. تغییرات

فرناندو هیرو یازده مدل در اختیار دارد. زمانی که نتیجه بازی 3 بر دو به سود اسپانیا پیش می‌رفت تعویض‌ها برای اسپانیا کارآمد نبود و البته کریستیانو رونالدو با ضربه استثنایی جریان بازی را تغییر داد اما بازیکنانی که زمین را ترک کردند، نقش ویژه‌ای در نتیجه داشتند.

4. رودریگو

این مهاجم برابر تیم تحت هدایت فرناندو سانتوس بازی نکرد. دیگو کاستا به عنوان مهاجم بازی را آغاز کرد و سپس آسپاس جایگزین او شد. بحث اصلی اینجاست که او شانسی برای حضور در جام خواهد داشت یا خیر.

اطمینان هیرو: او تمجید بی نظیری از عملکرد داوید دخیا داشت و درباره اشتباه او گفته بود:"دخیا یکی از ماست." او پس از لمس نامناسب شوت کریستیانو رونالدو گل عجیبی دریافت کرد و بعید به نظر می‌رسید مقابل ایران در چارچوب دروازه قرار بگیرد اما به گفته سرمربی 50 ساله او انتخاب اول در دروازه است. 

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز