خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی طیبی؛

جعفری سرپرست جهاد دانشگاهی استان زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۰۲

طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان منصوب شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی طی حکمی مهندس کامران جعفری را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان منصوب کرد.

گفتنی است، در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های مهندس مهدی عباسی در طول مدت تصدی مسئولیت ریاست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان تقدیر و تشکر شد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان پیش از این مسئولیت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان زنجان را برعهده داشت.

همچنین رئیس جهاددانشگاهی زنجان، به‌عنوان معاون فناوری «پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» منصوب شد.

مهدی عباسی، رئیس سابق جهاددانشگاهی زنجان در پایان مأموریت قریب به 10 ساله خود در این سمت، طی حکمی به‌عنوان معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منصوب شد.

دکتر حمیدرضا طیبی روز گذشته طی نامه‌ای از خدمات تلاش‌های قریب به 10 ساله مهندس مهدی عباسی در مسئولیت رئیس جهاددانشگاهی زنجان قدردانی کرد. همچنین در روزهای گذشته، طی حکمی با تاکید بر تجارب ویژه مهدی عباسی در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان، وی به‌عنوان معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی منصوب شده بود.

در حکم انتصاب مهدی عباسی آمده است: امید است این مجموعه منحصر به‌فرد و نوپا بتواند با درایت و پیگیری‌های شما در آینده نزدیک به اهداف تعیین شده نایل آید.

گفتنی است، مهدی عباسی از آبان‌ماه سال 1387 لغایت روز گذشته، مسئولیت جهاددانشگاهی زنجان را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز