خبرگزاری کار ایران

آلمان باز هم یک پای فینال خواهد بود

زندی: ایران مقابل اسپانیا شایستگی‌های خودش را نشان دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۹۷

فریدون زندی هافبک سابق تیم‌ملی از باخت آلمان مقابل مکزیک ناراحت است. او معتقد است حق این تیم در این دیدار شکست نبوده

به گزارش ایلنا، فریدون زندی هافبک سابق تیم‌ملی از باخت آلمان مقابل مکزیک ناراحت است. او معتقد است حق این تیم در این دیدار شکست نبوده. البته برد تیم‌ملی مقابل مراکش باعث شد با زندی درخصوص این پیروزی، همچنین پیش‌بینی‌اش از دیدارهای پیش رو برای ایران و شانس صعود به دور دوم جام‌جهانی همکلام شویم.

بازی ایران مقابل مراکش را تماشا کردید؟

مگر می‌شود بازی ایران را تماشا نکرد. به نظرم تیم‌ملی ایران خیلی حساب‌شده و بابرنامه بازی کرد و توانست روی اصل غافلگیری به گل برسد. هیچ‌کس در ایران فکر نمی‌کرد که مقابل مراکش پیروز شویم اما تدابیر کی‌روش باعث شد ایران در جام‌جهانی شگفتی‌ساز شود.

خیلی‌ها معتقدند این پیروزی شانسی بود.

به هر حال هر کس می‌تواند نظرات متفاوتی داشته باشد. مهم این است که در پایان بازی پیروزی به نام ایران ثبت شد و 10 سال آینده هرکس از این بازی یاد کند، ایران را برنده بازی قلمداد خواهد کرد. شما چرا به این موضوع نگاه نمی‌کنید که مراکش در دور مقدماتی تنها تیمی بود که بدون گل خورده به این مسابقات راه یافته است و آنها حتی در 10 بازی اخیر خود باختی را تجربه نکرده بودند.

ارزیابی‌تان از دیدار اسپانیا پرتغال چه بود؟

اسپانیا در این بازی بدشانس بود و می‌توانست پیروزی را کسب کند اما در اواخر بازی تمرکز لازم را از دست داد و به تساوی رسید. به نظرم ایران می‌تواند مقابل پرتغال پیروز شود. اگر کمی همانند دیدار مقابل مراکش قدر موقعیت‌ها را بدانند، کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست.

به نظرتان ایران به دور دوم صعود می‌کند؟

توانایی انجام چنین کاری را دارد. با این بازی‌هایی که من تاکنون دیده‌ام، هیچ تیمی را نمی‌توان از الان به آن شانس صعود به مرحله بعدی را داد. شما نگاه کنید اکثر تیم‌های بزرگ در دیدار اول موفق نبودند.

شما خودتان طرفدار آلمان هم هستید. این تیم هم در دیدار اول عملکرد خوبی نداشت.

فکر می‌کنم آلمان در بازی اول مقابل مکزیک توانایی کسب پیروزی را داشت. بازی کاملا در اختیار آلمان بود. آنها قدر موقعیت‌ها را ندانستند و در یک ضدحمله مکزیک به گل برتری رسید. در نیمه دوم هم بازی یکطرفه بود. مطمئن باشید آلمان همانند دوره قبل یک پای فینال خواهد بود.

پیش‌بینی‌تان از دیدار ایران مقابل اسپانیا چیست؟

عیار ایران در تمام دوره‌هایی که در جام جهانی حضور یافته، در این بازی مشخص خواهد شد. سخت‌ترین بازی ایران بازی مقابل اسپانیاست. باید قبول کنیم آنها یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال دنیا محسوب می‌شوند. امیدوارم فقط ایران بتواند شایستگی‌های خودش را نشان دهد.

از تیم سابق‌تان استقلال خبر دارید؟

از طریق اینترنت پیگیر وضعیت آنها هستم. استقلال در فصل آینده با جذب بازیکنانی که مدنظر شفر بودند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها فقط باید از ابتدا امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند تا مدعی قهرمانی شوند.

برای چه تیم‌هایی از ایران شانس قهرمانی در لیگ قائل هستید؟

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن همیشه تیم‌هایی هستند که در ایران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند اما پیش‌بینی‌ام این است که استقلالِ شفر قهرمانی لیگ را به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز