خبرگزاری کار ایران

بازدید رایگان از موزه فوتبال مسکو برای تمام هواداران فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۸۶

اسطوره فوتبال برزیل، روبرتو کارلوس به همراه بیش از 150 شخصیت دیگر در جشن افتتاح "موزه فوتبال فیفا" که در روز جمعه و به پشتیبانی کمپانی هیوندای صورت گرفت، حضور داشتند.

نمایش اختصاصی جام جهانی 2018 روسیه در موتوراستودیو هیوندای واقع در خیابان نیو آربات شهر مسکو با تکیه بر اشتیاق و علاقه هواداران فوتبال این رویداد را ارج نهاده و با استفاده از تجربیات بازیکنان پیشکسوتی که اثری ماندگار در این عرصه از خود بر جای گذاشته اند، تاریخچه آن را بازگو میکند. در طی مراسم افتتاحیه، از کاپ قهرمانی جام جهانی 2018 و همچنین کاپ ژول ریمه (که اولین کاپ جام جهانی بوده) رونمایی شد. کاپ قهرمانی جام جهانی در روزهای 9، 16، 23، و 27 ژوئن به نمایش گذاشته میشود.

وونهی لی، مدیر و مدیر عامل اجرایی هیوندایی موتور میگوید: "افتتاح موزه جام جهانی فوتبال فیفا در مسکو، یعنی پایتخت روسیه و خانه هیوندایی موتوراستودیو مسکو، رویدادی بسیار حائز اهمیت است. ما با همکاران خود تلاش کردیم که در حین رقابتهای جام جهانی فوتبال، تجربه ای دست اول و ویژه را در اختیار هواداران فوتبال اهل روسیه و دیگر نقاط جهان قرار دهیم."

فاطما سامورا، دبیرکل فیفا میگوید: "بخت با ما یار بوده که توانستیم شاهد رویدادی مهم در تاریخ جام جهانی 2018 باشیم. به نظر من فیفا وظیفه دارد به طور مداوم به یادآوری و تاکید بر عوامل و شخصیتهای مهمی بپردازد که تاریخ فوتبال و جام جهانی به دست آنها نوشته شده است. باید این نکته را نیز در خاطر داشته باشیم که هواداران فوتبال بخشی اساسی از این تاریخ هستند. خوشحالم که میبینم موزه فوتبال جام جهانی با همکاری هیوندای این نمایش خارق العاده را در مسکو برپا کرده تا این عوامل و شخصیتها را در خاطره مردم زنده نگه دارد."

بازدید از موزه در حال حاضر به مدت 42 روز تا تاریخ 20 جولای 2018 برای عموم آزاد بوده و ورودی آن نیز رایگان است.

این نمایش شامل اشیایی ارزشمند از تاریخ جام جهانی است که به بازیکنانی از قبیل پله، دیگو مارادونا، لئو یاشین، لیونل مسی، و کریستیانو رونالدو تعلق داشته است. علاوه بر این، 64 توپ فوتبال تلستار رسمی آدیداس که قرارست در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه مورد استفاده قرار بگیرند نیز برای نمایش در این نمایشگاه قرار گرفته اند.

ناگفته نماند، بازدیدکنندگان میتوانند از تماشای ویدئوهای ارسالی هواداران فوتبال به رقابت دیجیتالی "میراث جام جهانی هیوندایی"، که در تاریخ 15 آوریل آغاز شده و تا 18 مه ادامه داشت نیز لذت ببرند. هر یک از این ویدئوها به نمایش فرهنگ تشویق یکی از 32 کشور حاضر در رقابتها اختصاص دارد.

شما میتوانید برای سفر به روسیه، رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیمای خارجی خودرا از سایت آیتورز انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز