خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار خوزستان از توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران به زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۲۲

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از اجرای طرح پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و دختران خود سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شریعتی، استاندار خوزستان طی نامه ای به دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به خاطر اجرایی شدن طرح تسهیلاتی «اندوخته بانوان مهر ایران» و پرداخت ۳۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به جامعه زنان، از تلاش ها و زحمات دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر کشور قدردانی نمود.

در این طرح از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران اعتباری به ارزش یک هزار میلیارد ریال برای پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با هدف توانمندسازی، تامین مایحتاج ضروری و تقویت بنیه خوداشتغالی در میان زنان سرپرست خانوار اختصاص یافت که در همکاری با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط بر عهده این نهاد قرار گرفت.

«طرح اندوخته بانوان مهر ایران» توجه خود را بر کمک به بانوان سرپرست خانواده، زنان بدسرپرست و دختران خود سرپرست به ویژه در مناطق محروم و استان های کم برخوردار قرار داده است و در فاز دوم با ترسیم ساز و کارهای مطلوب و تسهیل در فرایندهای تسهیلاتی، سبب می شود تا تمامی زنان بتوانند از امتیاز دریافت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز