خبرگزاری کار ایران

با تعویض مجسمه رونالدو با نمونه جدید....

سر کاپیتان پرتغال حاشیه ساز شد!

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۰۹

جایگزینی مجسمه جدید کریستیانو رونالدو با نمونه قبلی و نه چندان شبیه او، باعث واکنش سازنده اثر شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و به نقل از «فورفورتو» مجسمه ای که توسط امانوئل سانتوس ساخته شده بود پس از استقبال ناخوشایند مردم در سال گذشته برداشته شد. اما حالا یک مجسمه برنزی جدید به درخواست خانواده رونالدو جایگزین نمونه قبلی شده است. این اتفاق در روز جمعه، درست همان روزی که رونالدو در بازی اولش مقابل اسپانیا هت‌تریک کرد اتفاق افتاد.

به سانتوس درباره مجسمه برداشته شده اطلاعی داده نشد اما برادر رونالدو بدون ابایی گفت: اگر او سورپرایز شده است، این مشکل من نیست!

مجسمه دوم بدون شک بهتر از مورد قبلی است اما تقاضای بازگشت مجسمه قبلی هم داده شده است. سازنده مجسمه قبلی اعلام کرده است که این مجسمه اصلی یک جاذبه توریستی برای جزیره ما (مادیرا) است و باید فورا برگردانده شود.

جالب است بدانید مدیر فرودگاه جزیره، که به نام رونالدو می‌باشد، هم در این باره گفته است: موزه (رونالدو) از ما خواست تا این را با مجسمه قبلی عوض کنیم و به افتخار ورزشکارمان، مجسمه جدید را قرار دهیم و ما فکر کردیم باید این تغییر را انجام دهیم اما محض احتیاط، مجسمه قبلی را هم نگه داشته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز