خبرگزاری کار ایران

با آغاز صحن علنی مجلس در دستور قرار گرفت؛

انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود/ بررسی طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۸۳۷

مجلس شورای اسلامی با دستورکار انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود و بررسی حقوق مدیران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور ۲۳۳ تن از نمایندگان مجلس و ریاست مسعود پزشکیان آغاز به کار کرد. 

نمایندگان مجلس در جریان صحن علنی امروز مجلس، به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌‌‌‌‌‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) و طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران خواهند پرداخت.

علاوه براین رسیدگی به طرح یک فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌‌‌های سرمایه‌‌‌‌‌ای و مالی ۱۳۹۶ کل کشور و طرح یک فوریتی اصلاح ماده (۱) قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبت اراضی و ساختمان‌‌‌‌های فاقد سند رسمی، در دستورکار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده (۹۰) قانون در برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی نیز با پیشنهاد هیات رئیسه در دستورکار امروز مجلس است.

نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی نیز مورد بررسی نمایندگان قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز