خبرگزاری کار ایران

دوئل جذاب آلبا-علیرضا در کازان/ راست اسپانیا در انقیاد پسر داماشی

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۶۷

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان باید رو در روی جوردی آلبا قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب باید در دومین دیدار خود در جام جهانی در ورزشگاه کازان آره نا به مصاف تیم قدرتمند اسپانیا برود. دیداری که در نوع خود حساسیت های فراوانی دارد و می تواند برای فوتبال ایران یک اتفاق بزرگ به حساب بیاید.

در بازی برابر لاروخا می بایست با ستاره های بی شمار این تیم روبرو شویم. کسانی که هر کدام در بزرگترین تیمهای دنیا توپ می زنند و حالا بعد از توقف مقابل پرتغال به چیزی جز برد فکر نمی کنند.

یکی از تقابل های جذاب این مسابقه رویارویی علیرضا جهانبخش و جوردی آلبا خواهد بود. وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان با برطرف شدن مصدومیتش می تواند از ابتدا مقابل ماتادورها به میدان برود و در سوی مقابل آلبا هم گزینه اصلی هیرو برای قرار گرفتن در سمت چپ خط دفاعی است.

جدال ستاره آلکمار هلند و بارسلونا می تواند حساسیت و جذابیت های فراوانی داشته باشد. آلبا بازیکن رونده ای است و مدام در حملات شرکت می کند و همین باعث می شود تا در ضد حمله ها جهانبخش بتواند با استفاده از سرعت و تکنیک خود خطرساز شود. 

البته که علیرضا هم باید هنگام فشار تیم حریف به خط دفاع کمک کند چرا که آلبا مانند یک وینگر به تیم ایران فشار می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز