خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018 روسیه/ دوئل چهارمین نماینده آسیا و دوست نداشتنی ترین تیم جام!

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۹۵

سوئد باید بدون زلاتان به دیدار کره جنوبی برود.

به گزارش ایلنا، روز پنجم مسابقات جام جهانی با دیدار دو تیم سوئد و کره جنوبی آغاز می شود. سوئد شاید یکی از دوست نداشتنی ترین تیمهای جام باشد. تیمی که هم هلند و هم ایتالیا را حذف کرد و هم زلاتان را همراه خود به مسابقات را نیاورده است. دست بر قضا آخرین برد زرد و آبی ها هم در همان بازی رفت مقابل ایتالیا رقم خورد.

در سوی مقابل کره جنوبی حضور دارد. تیمی که در یک ماه اخیر مقابل رقبای خود شکست خورده و در حال تجربه نهمین جام جهانی پی در پی خود است. آنها بهترین حضورشان به سال 2002 برمی گردد که توانستند در خاک خودشان به رده چهارم برسند.؛‌سوئد هم بهترین مقامش را در سال 1958 که میزبان بود بدست آورد و دوم شد. 

کره جنوبی با سرمربی گری شین تائه یونگ در حالی به مسابقات آمده که در 9 بازی آخر خود در جام جهانی فقط یک مسابقه را برده که آنهم به دیدار اوپننیگ سال 2010 برمی گردد که یونان را با دو گل شکست دادند و همان مسابقه هم باعث شد تا تنها کلین شیت شان در 12 بازی اخیر به ثبت برسد.

این دو تیم در طول تاریخ 4 بار به دیدار هم رفتند که حاصل آن دو برد و دو تساوی برای سوئد بوده و عجیب ترین نتیجه، برد 12 بر صفر سوئدی ها بود که در المپیک 48 لندن اتفاق افتاد. سوئد در 9 بازی اخیر خود در مرحله گروهی شکست نخورده است. آخرین باخت آنها به بازی با کاستاریکا در سال 1990 برمی گردد.

کره جنوبی در 4 دیدار اوپنینگ اخیر خود سه برد و یک مساوی داشته اما سوئد در 7 دیدار ابتدایی خود در جام جهانی به بردی دست پیدا نکرده است.

در پایان باید به نکته جالب درباره کره اشاره کنیم. آنها 12 گل از 13 گل خود را در نیمه دوم به ثمر رسانده اند و 5 گل از 8 گل آخرشان در جام جهانی از بیرون محوطه جریمه زده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز