خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد فرانسه:

چیزی به توافق با برلین درباره اصلاحات حوزه پولی یورو نمانده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۳۲

پاریس و برلین در تلاش هستند تا پلی میان دیدگاه رئیس‌جمهوری فرانسه مبنی بر اصلاحات بزرگ در اتحادیه اروپا و دیدگاه محتاطانه‌تر صدراعظم آلمان ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «برونو لومر» وزیر اقتصاد فرانسه، گفت که پاریس و برلین فاصله چندانی با توافق بر سر اصلاحات در حوزه پولی یورو، پس از ماه‌ها اختلاف، ندارند. 

لومر شامگاه گذشته -شنبه- پس از مذاکرات نهایی با همتای آلمانی خود در شهر هامبورگ در پیامی توئیتری نوشت: «توافق نزدیک است.»

وزیر اقتصاد فرانسه افزود که امیدوار است این توافق روز سه‌شنبه نهایی شود. در این روز «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، و «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، بناست در نزدیکی برلین با یکدیگر دیدار کنند.

پاریس و برلین در تلاش هستند تا پلی میان دیدگاه ماکرون مبنی بر اصلاحات بزرگ در اتحادیه اروپا و دیدگاه محتاطانه‌تر مرکل ایجاد کنند. 

یک منبع نزدیک به این مذاکرات به خبرگزاری فرانسه گفت: «یکی دو موضوع هستند که هنوز حل‌نشده باقی مانده‌اند. اما این موضوع‌ها کاملا محدود و تعریف‌شده هستند.»

این منبع افزود که «پیشرفت حقیقی بر سر موضوع‌های حساس انجام شده است، به‌ویژه در رابطه با بودجه حوزه یورو».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز