خبرگزاری کار ایران

گزارش آاس از واکنش مردم ایران به تحریم نایکی

فدراسیون ایران می‌تواند به فیفا گزارش دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۷۴

واکنش ایرانی‌ها به نایکی پس از برد تیم ملی، حالا سوژه رسانه‌های خارجی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و به نقل از آاس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران به نوعی انتقام خود را از نایکی گرفتند. این درحالیست که نایکی تنها دو هفته قبل از جام جهانی اعلام کرده بود که برای بازیکنان تیم ملی استوک آماده نمی‌کنند. 

نایکی در توجیه اقدام خود، تحریمات امریکا علیه ایران را عنوان کرد که طی آن، این کمپانی آمریکایی هم قادر به تهیه کفش برای فوتبالیست‌های ایرانی نیست. پاسخ ایرانی‌ها برای انتقام خیلی طول نکشید و در پایان جدال نفس گیر این تیم با مراکش، ایران در دقایق آخر برنده بازی شد. 

بعد از مسابقه، ایرانی‌ها با طعنه به شعار نایکی (فقط انجامش بده) در صفحات مجازی خود نوشتند:  «ما انجامش دادیم؛ بدون تو!» این جمله به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. تحریم نایکی کارلوس کی‌روش را هم ناراحت کرد تا او این شرکت را متهم به «قاطی کردن ورزش و سیاست» کند و کار آن‌ها را یک «جنایت علیه فوتبال» بداند. این مساله می‌تواند از طریق مقامات فدراسیون ایران به فیفا گزارش شود اما همین مساله می‌تواند به دلیل موج تمسخر علیه اقدام آمریکایی‌ها به یک دردسر جدید برای تیم ملی تبدیل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز